Η Ιστορία, τα πόθεν έσχες και ένα χαοτικό google searching
| Comments ]


Καμιά φορά όταν ψάχνεις για κάτι στο διαδίκτυο για αλλού ξεκινάς και αλλού καταλήγεις. Διάβασα το πρωί μια ανάρτηση του Tony Anarchist, με την οποία περιγράφει τον Ιωάννη Καποδίστρια και τον Ελευθέριο Βενιζέλο ως μεγάλους δικτάτορες. Μπήκα στον πειρασμό να απαντήσω με ποστ - ειδικά για τον Βενιζέλο για τον οποίο εχω αντίθετη γνώμη - και άρχισα το google searching για να μπορέσω να παραθέσω και μερικά λινκς στα γραφόμενα μου.
Διαβάζοντας διάφορες ιστοσελίδες με αναφορές στον Ελευθέριο Βενιζέλο κατέληξα και στο wikipedia που, αν μην τι άλλο, έχει την πιο ολοκληρωμένη διαδικτυακή βιογραφία για τον πρώην Πρωθυπουργό. Κατεβαίνοντας την σελίδα το μάτι μου έπεσε - μη με ρωτήσετε γιατί - στα λινκς με όλους τους Προέδρους της Βουλής από την σύσταση του Ελληνικού Κράτους

Ξεχάστηκα διαβάζοντας κάμποσες βιογραφίες μέχρι που έφτασα και σε αυτή του σημερινού Προέδρου, Δημήτρη Σιούφα - τον Βενιζέλο, μάλλον, τον ξέχασα κάπου στην πορεία. Αφού την διάβασα, πάτησα επάνω στο λινκ της προσωπικής του ιστοσελίδας όπου υποδέχεται τους επισκέπτες της με τον παρακάτω χαιρετισμό,

"Αγαπητέ Ταξιδιώτη του Κυβερνοχώρου. Έφτασες και στην δική μου σελίδα. Σε καλωσορίζω.
Οι πληροφορίες για την πολιτική μου παρουσία, είναι στην διάθεσή σου. Είμαι κι εγώ στη διάθεσή σου για περισσότερες πληροφορίες και θα καλωσορίσω κάθε πρόταση, σύσταση και συμβουλή από σένα."

Η τελευταία πρόταση με έκανε να θυμηθώ το ζήτημα που είχε προκύψει πριν μερικούς μήνες, όταν η Βουλή αρνήθηκε να παραδώσει - σε αρκετούς που το ζητήσαμε - τα πόθεν έσχες των βουλευτών. Τότε, είχα στείλει mail στον Πρόεδρο της Βουλής, ζητώντας να μου εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο έχει αποφασίσει τα πόθεν έσχες να δίνονται μόνο στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες και όχι σε πολίτες. Σήμερα, μερικούς μήνες μετά, απάντηση δεν έχω πάρει. Εκμεταλλευόμενος την προτροπή του για συστάσεις και συμβουλές αποφάσισα να τον ξαναρωτήσω. Λέτε αυτή την φορά να πάρω απάντηση;

Υ.Γ Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα ότι θέλετε από αυτό το ποστ. Ξεκινώντας από τον Βενιζέλο και καταλήγοντας στα δημόσια δεδομένα. Ειλικρινά, είναι το πλέον ασυνάρτητο ποστ που έγραψα ποτέ αλλά το χάρηκα, δεόντως! :-)

[Photo by Krzychu]