Μια συνεργασία που πρέπει να γνωρίζετε...
| Comments ]


Οφείλω να ομολογήσω ότι όταν άρχισα να γνωρίζω καλύτερα τον κόσμο του διαδικτύου κατάλαβα πόσο ατελής ήταν η σχέση τόσο της πολιτικής επικοινωνίας όσο και της δημοσιογραφίας (τομείς που ασχολούμαι επαγγελματικά) με τον πολίτη. Η διάδραση και η συμμετοχή των πολιτών στο διάλογο που γίνεται, καθημερινά, για αυτόν αλλά χωρίς αυτόν, ήταν το συστατικό που έλειπε και το διαδίκτυο ήρθε να καλύψει. Με αυτό το σκεπτικό, στις αρχές του χρόνου, είχα καταθέσει μια σειρά από συγκεκριμένες προτάσεις στο ΠΑΣΟΚ.

Λίγες εβδομάδες αργότερα με κάλεσαν για να μιλήσουμε αναλυτικότερα. Εδώ και λίγες μέρες, λοιπόν, συνεργάζομαι επαγγελματικά με τον τομέα επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ. Τις ακριβείς μου αρμοδιότητες, εκεί, πρόκειται να σας τις ανακοινώσω σύντομα, ενώ ένα μικρό πρώτο δείγμα δουλειάς θα μπορέσετε να δείτε - και να κρίνετε - την Παρασκευή (λεπτομέρειες για αυτό θα ακολουθήσουν μέσα στην ημέρα με ποστ).

Η παρουσία μου ως ιστολόγου δεν πρόκειται να αλλάξει από αυτή την συνεργασία. Θα συνεχίσω να γράφω τις προσωπικές μου σκέψεις, όπως και να ανταποκρίνομαι θετικά σε κινήσεις διαλόγου μεταξύ πολιτών και πολιτικών - κομμάτων, από όποιο χώρο και αν προέρχονται.

Θεώρησα υποχρέωση μου να είμαι ξεκάθαρος μαζί σας για αυτή την συνεργασία, όπως είμαι όλα αυτά τα χρόνια για όλες μου τις θέσεις και απόψεις μου. Άλλωστε, ουδέν κρυπτόν υπό το... διαδίκτυο!