Μην τους στερείτε την παιδικότητα τους...
| 26 αφορμές για διάλογο ]


Αυτό το παιδί τις μέρες που μας πέρασαν βγήκε στο δρόμο και πέταγε πέτρες. Είναι δεν είναι δώδεκα - δεκατριών χρονών. Εύχομαι, ολόψυχα, τα Χριστούγεννα αυτά οι γονείς του να κάνουν την αυτοκριτική τους και να καταλάβουν ότι κατάφεραν, με την αδιαφορία τους, να του στερήσουν την παιδική του ηλικία.

Εύχομαι να περάσετε καλά και ειρηνικά Χριστούγεννα μαζί με τους αγαπημένους σας. Τα ξαναλέμε από τη επόμενη εβδομάδα - εκτός απροόπτου.

[Photo by Flickr]

26 αφορμές για διάλογο

Κωνσταντίνος Ριγελιανός είπε... @ 24 Δεκεμβρίου 2008 - 9:08 π.μ.

Μπράβο Παναγιώτη, σε 4 γραμμές τα είπες όλα.

Η παιδεία ξεκινάει από το σπίτι, πριν από ο,τιδήποτε άλλο!

Καλές γιορτές κι από μένα!

tractatus είπε... @ 24 Δεκεμβρίου 2008 - 6:50 μ.μ.

Είναι κάτι παιδιά...που δεν θέλουν νάναι παιδιά...
Λοιπόν, πολλές ευχές και απο κοντά ίσως...

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε... @ 24 Δεκεμβρίου 2008 - 7:11 μ.μ.

Πολλές ευχές παιδιά. Ελένη, αν έρθεις Αθηνα περιμένω τηλέφωνο!

agapi είπε... @ 24 Δεκεμβρίου 2008 - 9:08 μ.μ.

Όπως πάντα, τα είπες όλα.
Καλά Χριστούγεννα, με αγάπη, υγεία, ευτυχία και καλή δύναμη!

mediaspotgr είπε... @ 24 Δεκεμβρίου 2008 - 11:53 μ.μ.

Κάθεστε στα ζεστά σπιτάκια σας με την κεντρική θέρμανση, με τους συντρόφου σας στο καναπέ και παρακολουθείτε μέσα στο σκοτάδι την τηλεόραση σας. Ή πάλι δέχεστε τους φίλου σας στο σπίτι σας, και προσφέροντας το φαγητό που έχετε μαγειρέψει συζητάτε μεταξύ κρασιού και φρούτου από τα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα του ταλαίπωρου τούτου κόσμου, μέχρι την κατάσταση στο γραφείο και της διακοπές σας .

Καραγκιόζηδες ενός πολλή political corret μικρόκοσμου , που φοράει καθαρά ρούχα, που επιζητεί την προαγωγή και την «καλή θέση», που αργότερα θα έχει το εξοχικό, πιο αργότερα θα επιθυμεί κομμάτι απο την εξουσία του γραφείου, της δουλειάς, της κοινωνίας. Και έρχεστε τώρα και λέτε για τους γονείς αυτού του παιδιού. Φαρισαίοι υποκριτές, ενός μικρόκοσμου που έχετε κατασκευάσει που εκτός απο τα τηλέφωνα των φιλών και των γνωστών σας, εκτός απο τα ατελείωτα παζάρια με τον εαυτό σας και τα σκυψίματα δεν σας νοιάζει τίποτα άλλο. Γιατί η ξαφνική αγωνία για τον πιτσιρικα;
Ένα παιδάκι στα νύχια ενος συστήματος, που πατάει, και ξερνάει, χωρίς λύπη και χωρίς διάκριση οτιδήποτε δεν έχει αξια και χρησιμότητα γι΄ αυτό.

Η κάθε πέτρα του πιτσιρικά , που ξαφνικά απο τα ζεστά σας σαλόνια, σας έπιασε η οργή για τους γονιούς του, στρέφεται κατά όλης της κοινωνίας , κατά μιας κοινωνίας που ρημάζει, βιάζει και σκοτώνει. Που δημιουργεί όρθια κτήνη που το μονό για το οποίο αναρωτιούνται όταν βλέπουν αυτόν τον πιτσιρικά να πετροβολάει το πρόσωπο της εξουσίας , αναρτιόνται που είναι οι γονείς του. Φασιστακια του κερατα.

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε... @ 25 Δεκεμβρίου 2008 - 3:42 π.μ.

@mediaspotgr
Φασίστα με εχεις πει, ρουφιάνο με έχεις πει... Καλές γιορτές!

Υ.Γ Για να είμαι επαναστάτης πρέπει να μην φοράω καθαρά ρούχα; Η μπίχλα είναι δηλαδή revolution-must; :-)

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε... @ 25 Δεκεμβρίου 2008 - 3:47 π.μ.

@mediaspotgr
Πέρα απο την πλάκα, πάντως, θα ήθελα να τα πούμε απο κοντά γιατί νομίζω οτι με έχεις περάσει για... ατσαλάκωτο.

Αν θες στείλε το κινητό σου στο mail μου και θα χαρώ να πάμε για καφε

alazari είπε... @ 25 Δεκεμβρίου 2008 - 3:54 π.μ.

Δεν διαφωνώ για την αυτοκριτική των γονιών του. Αλλά αναζητώντας τους υπεύθυνους νομίζω ότι όλοι μας πρέπει να κοιτάξουμε τους καθρέφτες μας. Φέροντας το παιδί αυτό σε μια κοινωνία αδικίας, ανισότητας. Χωρίς ίσες ευκαιρίες που είναι το κράτος πρόνοιας να μαζέψει τα παιδιά από τα φανάρια γιατί τώρα έτσι ξαφνικά μας ενοχλεί ένα παιδί που πετάει μια πέτρα και όχι εκατοντάδες άλλα που ζητιανεύουν στα φανάρια αντί να πηγαίνουν στο σχολείο έχοντας ίσες ευκαιρίες με τα άλλα παιδια. Μήπως θα έπρεπέ να αλλάξουμε θέσεις; Δεν λέω περνώντας πέτρες αλλά διεκδικώντας ισότητα και δικαιοσινή.

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε... @ 25 Δεκεμβρίου 2008 - 4:01 π.μ.

@alazari
Μέσα απο την εικόνα αυτού του παιδιού περνάνε απο το μυαλό μου όλα...

Τα σκατά που τα έχουμε κάνει, η άθλια κοινωνική πολιτική (ειδικά για τα παιδιά) και προφανώς οι γονείς.

Σωστή η παρατήρηση σου...

Κωνσταντίνος Ριγελιανός είπε... @ 25 Δεκεμβρίου 2008 - 1:45 μ.μ.

Mediaspotgr, εκτός από στείρα άρνηση (και ανορθογραφία) έχεις και καμμιά θέση; Εσύ δεν είσαι στο ζεστό σου σπιτάκι; Μήπως καις δέντρα και κάδους σκουπιδιών νομίζοντας ότι κάνεις αντίσταση στο σύστημα, μέρος του οποίου είσαι και, για να εκφράσεις τις απόψεις σου, αξιοποιείς στο έπακρο τις δυνατότητες του αμερικανόφερτου internet; Καλές γιορτές!

YΓ: Πότε πρόλαβε ο πιτσιρικάς να οργιστεί;

mediaspotgr είπε... @ 26 Δεκεμβρίου 2008 - 5:03 μ.μ.

Οργιστικε οταν τον στοιβαζαν σε σπιτια σταυλους, με παραθυρο τον φωταγογο,με φως της μερας μια λαμπα τον 30 κεριων, που τον στελαν σε σχολια τις πλακα σοστα γιαπια , που στους δρομους τον αναγκαζαν να πιγαινει στη μεση για να αποφευγει την μποχα και τα αποφαγια που εβγεναν απο τους καδους. Οργιστικε οταν δεν ειχε να φαει, και οταν ετρογε το φαει ηταν λιγο.
Οργιστικε οταν η μανα του εγινε πρεζοι, ο πατερας του κλεφτης , οχι οπως οι δικη σου που σε νταντευαν για να γινεις φιλισιχος και μαλακας. Για να μας βγαινεις και να μας μιλας για ανορθογραφιες και μπατεσπανι. Ενας μικρομαλακας μιας μιζερης κοινωνιας που στιβι το μικρο του μικροαστικο μυαλουδακι για να δει λαθη ορφογραφικα. Πες μου δασκαλε πος να γραφω το πινω οταν η κοιλια μου γουργουριζι, πως να γραφο το οργιζομε οταν βλεπο γυρο μου πλουτο και εγω νιοθο κριο. Κριο και στο σωμα αλλα και στην ψιχι.

ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΙ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΑ ΑΦΙΕΡΟΝΟ ΔΕΙΓΜΑ Της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗς ΜΑΛΑΚΙΑΣ

«Κι όσα σημειώνω τα σημειώνω γιατί δεν υποφέρνω να βλέπω το άδικο να πνίγει το δίκιο. Για κείνο έμαθα γράμματα στα γεράματα και κάνω αυτό το γράψιμο το απελέκητο, ότι δεν είχα τον τρόπον όντας παιδί να σπουδάξω: ήμουν φτωχός κι έκανα τον υπηρέτη και τιμάρευα άλογα, κι άλλες πλήθος δουλειές έκανα, να βγάλω το πατρικό μου χρέος που μας χρέωσαν oι χαραμήδες, και να ζήσω κι εγώ σε τούτη την κοινωνία, όσο έχω ταμανέτι του Θεού στο σώμα μου. Κι αφού ο Θεός θέλησε να κάμει νεκρανάσταση στην Πατρίδα μου, να τη λευτερώσει από την τυραγνία των Τούρκων, αξίωσε κι εμένα να δουλέψω κατά δύναμη, λιγότερον από τον χερότερο πατριώτη μου Έλληνα. Γράφουν σοφοί άντρες πολλοί, γράφουν τυπογράφοι ντόπιοι, και ξένοι διαβασμένοι για την Ελλάδα. Ένα πράμα μόνο με παρακίνησε κι εμένα να γράψω: ότι τούτη την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί κι αμαθείς, και πλούσιοι και φτωχοί, και πολιτικοί και στρατιωτικοί, και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι. Όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί να τη φυλάμε κι όλοι μαζί, και να μη λέγει ούτε ο δυνατός «εγώ», ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς». Είμαστε στο «εμείς» κι όχι στο «εγώ». Και στο εξής να μάθομε γνώση, αν θέλομε να φκιάσομε χωριό να ζήσομε όλοι μαζί. Έγραψα γυμνή την αλήθεια,..."

mediaspotgr είπε... @ 26 Δεκεμβρίου 2008 - 5:49 μ.μ.

Ωδή στο μικρό φασίστα

Άσμα φασιστικό και πένθιμο στον μικρό ορθογράφο φασίστα

Οι φασίστες τα θέλουν όλα ομοιόμορφα, τους ανθρώπους τους θέλουν υγιείς και δυνατούς, ρωμαλέους, με ξανθά μαλλιά και γαλανά ματιά , άσχετα αν αυτοί ήταν μελαχρινοί, άσχημοι, ασθενικοί, αδύναμοι και κουτσοί. Άσχετα αν ο Χίτλερ , ο γκεμπελς και οι άλλοι ήταν μικροαστοί, που τα καταπιεσμένα όνειρα τους, όταν τους δόθηκε η δυνατότητα τα έκαναν πράξη . Πράξη μιας ανθρώπινης ύπαρξης που δεν υπομένει άλλο το εαυτό της και στο πιο ακραίο όνειρο της, θέλει να αυτοτιμωρηθεί και να καταστρέψει οτι συμβολίζει και περιγράφει τμήμα των μαλλιών , των ματιών και της σάρκας του. Τμήματα και κομμάτια του εαυτού του, που δεν αντέχει άλλο να βλέπει, όχι επειδή είναι κοντός και κακοφτιαγμένος, αλλά επειδή είναι κακός και μικρός στην ψυχή, και δεν έμαθε να σκέφτεται.

Οι φασίστες γραφούν με καθαρά γράμματα, στοιχισμενα και ολοστρόγγυλα, χωρίς κανένα ορθογραφικό λάθος.
Και όταν περπατούν την βόλτα τους δεν ανέχονται τίποτα παρά μονό μαλάκες όπως ο εαυτός τους.
Δεν ανέχονται την σκέψη, δεν τους ενδιαφέρει, τα γράμματα και οι λέξεις έχουν χρησιμότητα όχι για τα νοήματα τους, αλλά για την ορθογραφία τους.
Γιατί αυτή την κατέχουν καλά, με αυτή μπορούν και ξεχωρίζουν, όπως και με το καθαρό γραφτό τους, που δεν έχει μουτζούρες.
Δεν έμαθαν όμως ποτέ να σκέφτονται, να ξεχωρίζουν νοήματα, να προάγουν την σκέψη, να ξεχωρίζουν τα αισθήματα απο τα συναισθήματα, δεν έμαθαν να κάνουνε τις πνευματικές διεργασίες που κάνουν ένα δίποδο, άνθρωπο.
Αυτό θέλει ουσία, θέλει σκέψη. Και στη ζωή αυτή δεν μπορούν να τ΄ έχουν όλα. Αυτοί δεν είναι τουλάχιστον ανορθόγραφοι.

mediaspotgr είπε... @ 26 Δεκεμβρίου 2008 - 5:57 μ.μ.

Φασίστα δάσκαλε της ορθογραφίας,

φοβάμαι πως όταν μάθω να γραφώ με ορθογραφία
μήπως ξεχάσω την ουσία.

elate είπε... @ 26 Δεκεμβρίου 2008 - 8:59 μ.μ.

...επειδη εμεις οι ταγματασφαλιτες δεν ειμαστε και πολυ σπιρτα, μου εξηγεις λιγο το λινκ της ΚαταληΞης??

εκτος αν εντασσεται στη γενικοτερη αλλαγη πλευσης, όπως κι η σημερινη αναρτηση, αλλωστε...

Τεσπα, χρονια πολλα.

mediaspotgr είπε... @ 26 Δεκεμβρίου 2008 - 10:45 μ.μ.

Μικρή μου ταγματασφαλήτισσα ασχολήσου αυτά που ξέρεις καλυτέρα και σου αρέσουν όπως λες στο profile σου, ανέκδοτα, διακοσμηση, clubbing, και άσε τα αλλά για κάποιους που μπορούν, και που τους αρέσουν οι πιο βάρβαρες ασχολίες και σκέψεις. Μην τύχη και τυραννήσεις το μικρό σου το μυαλουδακι τρυφερουδι μου με άχρηστα πραγματάκια. Πως θα μπορέσεις μετά να πας στο club να ξεφαντώσεις.

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε... @ 26 Δεκεμβρίου 2008 - 11:38 μ.μ.

@elate
Δεν μοιράζομαι πάντα λινκς στα οποία συμφωνώ μαζί τους αλλά και λινκς στα οποία διαφωνώ κάθετα...

Hlektra είπε... @ 26 Δεκεμβρίου 2008 - 11:56 μ.μ.

“Εύχομαι, ολόψυχα, τα Χριστούγεννα αυτά οι γονείς του να κάνουν την αυτοκριτική τους και να καταλάβουν ότι κατάφεραν, με την αδιαφορία τους, να του στερήσουν την παιδική του ηλικία.”
Πραγματικά λυπάμαι που υπάρχουν άτομα που όταν βλέπουν ένα παιδί να ρίχνει πέτρες «αντιλαμβάνονται» αμέσως την αδιαφορία των γονιών του.
Λυπάμαι όμως περισσότερο που αυτή η διαπίστωση προέρχεται από ένα άτομο νέο και σκεπτόμενο. (είδα την συνέντευξη σου στον Κούλογλου)
Αν δεις π.χ. ένα παιδί 6,7,8 χρόνων να καπνίζει, σκέπτεσαι μόνο την αδιαφορία των γονιών του? Δεν οφείλεις να δεις και το περιβάλλον στο οποίο ζει και μεγαλώνει?
Εύχομαι λοιπόν και εσύ να κάνεις την αυτοκριτική σου.
ΥΓ:
Κε. Ριγελιανέ, σας ζητάω εκ των προτέρων συγγνώμη για τυχών ορθογραφικά λάθη, πραγματικά έκανα το ανθρώπινο δυνατό, εν πάση περιπτώσει παρακαλώ όπως μου αποστείλετε τις διορθώσεις.

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε... @ 27 Δεκεμβρίου 2008 - 12:07 π.μ.

@Hlektra
Προφανώς δεν είναι μόνο οι γονείς σε καμιά περίπτωση γι' αυτό και συμφώνησα και με το σχόλιο του @alazari πιο πάνω.
Έχω, όμως, τόσο ασχοληθεί με το κράτος και της (μη) δομές που δημιουργεί που ήθελα να δώσω και μια ακόμα διάσταση. Επειδή, λοιπον, τα Χριστουγεννα είναι "οικογενειακή γιορτή" θεώρησα το timing κατάλληλο.
Άλλωστε αν έδιναν όλες τις αιτίες τι θα είχαμε να συζητήσουμε στα σχόλια του ποστ;

Aggeliki είπε... @ 27 Δεκεμβρίου 2008 - 2:09 π.μ.

Αχ... πόσο "δημοκρατική" είναι η συζήτηση μεταξύ των επισκεπτών του συγκεκριμένου χώρου.

Η οργή, αυτή η καθαρή μορφή μίσους εναντίον των "πιουριστών" εδώ μέσα, των παραγώγων μιας καταναλωτικής κοινωνίας, μιας μάζας, ενός απότοκου μιας "φασιστικής" νοοτροπίας φέρνει στο μυαλό την φράση του Σένεκα

"Είναι σημάδι αδυναμίας η ανικανότητα να αποδεχτούμε τον πλούτο".

Αλλά και η "καθαρότητα" των απόψεων, όπως καταγράφονται από τον γνήσιο εκφραστή της έτερης κοινωνίας, της κατατρεγμένης από τους καπιταλιστικούς δυνάστες, κάνει την "Κριτική του Καθαρού Λόγου" του Κάντ να ωχριά απέναντι στην Υπέρτατη Αλήθεια. Το Α και το Ω σε μια πεμπτουσία λόγου και δημοκρατικής έκφρασης. Υποκλίνομαι

Ναι, ναι, ΝΑΙ. Ο λαός, ο καθαρός εκφραστής της πραγματικής βούλησης των μαζών εμίλησε μέσω του πραγματικού απεσταλμένου του που μας (σας) κάνει την τιμή να είναι εδώ, σε αυτόν τον σεμνό και ταπεινό διαδικτυακό χώρο. Είστε φασίστες, κυρίες και κύριοι. Ναι, είστε.

Και αν φέρνετε στο μυαλό την φράση "ο αναμάρτητος πρώτος τη λίθο βαλλέτω" απατάσθε οικτρά φοβάμαι. Η λαική κυριαρχία μίλησε. Είστε φασίστες.

Ζήτω η απόλυτη αλήθεια. Ζήτω ο καθαρός λόγος. Ζήτω η κατάθεση ψυχης από τον πρώτο, πραγματικά αναμάρτητο πολίτη της Ελλάδας. Ζήτω στον άνθρωπο που χωρίς δισταγμό χαρακτηρίζει αλλήλους φασίστες ισχυριζόμενος πως κατέχει το αλάθητο.

Αλλά, όπως είπε και ο Γερμανο-Ελβετός ποιητής και ζωγράφος Χέρμαν Ές

"Αν μισείς ένα άτομο μισείς κάτι σε αυτόν που είναι μέρος του εαυτού σου".

Εύγε. Ευελπιστώ πως ο φιλόσοφος μιντια σποτ τζι αρ θα μοιραστεί μαζί σας και άλλες από τις Ύψιστες Αλήθεις γιατί αυτός "εστί το Φώς του Κόσμου", κλέβοντας λίγη από την δόξα του Ιησού που πρώτος είπε την άνωθι φράση.

Εμένα θα μου επιτρέψετε να αποχωρήσω πρός άλλες διαδικτυακές αναζητήσεις, πιο ενδιαφέρουσες από την ανούσια - κατά την σεμνή και ταπεινή μου άποψη - παράθεση ύβρεων και Κρίσεων (το Κ κεφαλαίο έχει την σημασία του για τον Ύψιστο μίντια σποτ τζι αρ) για εσάς τους κοινούς θνητούς. Είθε το Φώς του να σας δείξει τον δρόμο.

Σε εκείνον προσφέρω ένα ψήγμα από τον οίκτο μου.

Χαιρετώ σας και ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Κωνσταντίνος Ριγελιανός είπε... @ 27 Δεκεμβρίου 2008 - 2:17 μ.μ.

Προβλέψιμος, mediaspotgr, πολύ προβλέψιμος. Αφιέρωσες πολλές λέξεις στην ανορθογραφία, αλλά επί της ουσίας επιχείρημα ουδέν, πέρα από ύβρεις.

Όπως έγραψε και ο Μακρυγιάννης που παρέθεσες: Και στο εξής να μάθομε γνώση, αν θέλομε να φκιάσομε χωριό να ζήσομε όλοι μαζί.

Η γνώση δεν μαθαίνεται καταστρέφοντας αλλά δημιουργώντας.

ΥΓ: Hlektra, από αυτά που έγραψα μόνο την ανορθογραφία συγκράτησες; Βλέπω εστιάζετε στον τύπο παρά στην ουσία...

diVa είπε... @ 27 Δεκεμβρίου 2008 - 6:19 μ.μ.

Χρόνια Πολλά και από εμένα

elate είπε... @ 28 Δεκεμβρίου 2008 - 4:47 π.μ.

Το "Ταγματασφαλίτης" , που εσεις προσαπτετε, απο το "φασίστας" που σας προσαπτουν (και μετα από τοση "αριστεροσυνη" τοσες μερες, ο της ειρωνειας), σε τι διαφερει?

Επειδη ευκολα τα λέμε, δυσκολα τα εισπραττουμε- εκτος αν η "φορά" ειναι το κριτήριο αποδοχής ή απόρριψης, οπότε πάω πάσο.

Σε συνειρμούς, τουλάχιστον, μεταξυ των δυο "ορων" εγω δεν βρίσκω διαφορές.

Ελπιζω να μην ακούσω καμία ετυμολογικη διαφορα...
Ο πληθυντικος ειναι για λογους ευνοητους.

mediaspotgr είπε... @ 28 Δεκεμβρίου 2008 - 4:15 μ.μ.

Ως αναφορά την Αγγελικούλα και την επίδειξη γνώσεων της, επικαλουμένη γαλλοπολωνους και τουρκοελληνες διανοητές κατά την διάρκεια του δημόσιου προξενιού της, της λέμε ότι ένταξη η προξενήτρα του διαδικτύου πείστηκε ότι παπαγάλισε καλά το ποιηματακι της, απομένει να μας πει μια ολόκληρη φράση στα γαλλικά, και ότι θα πρέπει να την ακούσουμε στο πιάνο. Το μπαλέτο το αφήνουμε τελευταίο γιατί εκεί θα πρέπει να παραβρίσκεται και ο υποψήφιος για να δει και το σωματάκι της.

Τώρα ως προς τον φασιστακι δασκαλακι της ορθογραφίας του λεμέ οτι εκείνος ανάφερε τα περί ανορθογραφίας και εμείς είδαμε το βασικό ένστικτο του φασίστα σ΄ αυτό. Την άποψη μας για την οργή την διατυπώσαμε αναφέροντας τις καθημερινές συνθήκες διαβίωσης .

Στην γλυκιά ταγματασφαλιτισσα έχουμε να τις πούμε ότι καλό θα ήταν όταν γυρνά από τα club να μην προσπαθεί να γράψει μηνύματα γιατί είναι υπό την επήρεια του αλκοόλ, της μουσικής και του ξεσαλοματος και δεν την καταλαβαίνουμε. Υπομονή χρυσό μου.

Τώρα σχετικά με την φωτογραφία και την εξαγωγή συμπεράσματος σε σχέση με τους γονείς του πιτσιρικά που τα σπάει. Θεωρούμε ότι είναι άκρως φασιστική και μικροαστική η αντίληψη, η μια συμβαδίζει με την άλλη.

Η συμπεριφορά , ατομική ή και κοινωνική, με την κοινωνική αναφερόμαστε στην ηθική, είναι παράγωγο τόσο των εξωτερικών όσο και των κοινωνικών συνθηκών. Με το ν΄ αναφερόμαστε και να αποδίδουμε μομφή στους γονείς του παιδιού , που και αυτοί είναι υποκείμενα των ιδίων συνθηκών, είναι σαν να κλείνουμε τα μάτια μπροστά στο βασικό πρόβλημα. Και όχι μονό, είναι σαν να αποπροσανατολίζουμε, να ενοχοποιούμε τους εξωτερικούς και κοινωνικούς παράγοντες που δημιούργησαν αυτές τις καταστάσεις, και να στρέφουμε τα βέλη μας σε άτομα. Θεωρώντας τα υπεύθυνα, πράγμα ακρως φασιστικό. Τα τσιγγανοπουλα είναι βρώμικα γιατί οι γονείς τους δεν τα πλένουν, και πάει λέγοντας.

Η βία δεν είναι ενδογενής, δεν υπάρχει στα γονίδια του ατόμου, όπως τα φασιστακια του νέου δόγματος θέλουν να μας το επιβάλουν, η βία όπως και όλα τα αλλά είναι παράγωγο απο κοινού, εξωτερικών και κοινωνικών συνθηκών. Οι κοινωνικές συνθήκες της ανθρωπότητας, της κοινότητας κλπ, είναι εκείνες που καθορίζουν τόσο την ατομική όσο και την κοινωνική συνείδηση και ΟΧΙ αντίστροφα.

Από την στιγμή όμως που δεν αποδεχόμαστε οτι οι εξωτερικές και κοινωνικές συνθήκες διαμορφώνουν την συνείδηση μας, τότε το μόνο που κάνουμε είναι να γινόμαστε εκφραστές της αποδοχής της κοινωνίας ως έχει, με συνέπεια να αποκλείουμε την πιθανότητα διαμόρφωσης πραγματικών λύσεων για τα προβλήματα που διερευνώνται.

Η ηθική , το καλό και το κακό, οι καλοί γονείς βγάζουν καλά παιδιά και το αντίστροφο, είναι προϊόν και παράγωγο της καταπίεσης πάνω στις μάζα, και όχι απόρροια κληρονομικών και γονιδιακων καταβολών.

mediaspotgr είπε... @ 28 Δεκεμβρίου 2008 - 4:20 μ.μ.

ο δαιμων του τυπογραφιου
ΤΟ σωστο ειναι απενοχοποιουμε

Και όχι μονό, είναι σαν να αποπροσανατολίζουμε, να απενοχοποιούμε τους εξωτερικούς και κοινωνικούς παράγοντες που δημιούργησαν αυτές τις καταστάσεις, και να στρέφουμε τα βέλη μας σε άτομα. Θεωρώντας τα υπεύθυνα, πράγμα ακρως φασιστικό. Τα τσιγγανοπουλα είναι βρώμικα γιατί οι γονείς τους δεν τα πλένουν, και πάει λέγοντας.

mediaspotgr είπε... @ 28 Δεκεμβρίου 2008 - 4:51 μ.μ.

Η αστική ηθική θέλει όλα να είναι απόρροια της ατομικής πρωτοβουλίας και όχι των συνθηκών που την δημιουργήσανε. Οι γονείς του ορθογράφου φασίστα παραδείγματος χάρη έστειλαν τον κανακάρη τους για σπουδές στο εξωτερικό, οχι γινάτι ήταν καλοί άνθρωποι, αλλά γινάτι είχαν τα χρήματα και διαμορφώσαν έτσι και την κοινωνική τους θέση. Η θεωρία του « φυσικού ενστίκτου» των καλών ανθρώπων, είναι το συμπέρασμα, και εχει ως αποτέλεσμα της, την ενοχοποίηση των γονιών του μικρού, και περισσότερο δε κατά την πάγια αστική ηθική της μητέρας του.

Η κοινωνική πραγματικότητα μέσα στην οποία τα άτομα βιώνουν την καθημερινότητα τους, σύμφωνα με αυτη την ηθική, δικαιολογείται από την ατομική θέση του καθενός και οχι ως υποκείμενο της κατάστασης και των συνεπειών που αυτη του επιφέρει στην κοινωνική ομάδα που ζει. Αποφεύγετε ετσι επιμελώς η κοινωνική κριτική.

Αγνοώντας επίσης και μη δίνοντας απάντηση, με αυτον τον τροπο, στο αν ποτέ υπηρξε κοινωνία και κατ΄ επέκταση εξουσίας που η δομή της να στόχευε στην εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών των ανθρώπων της κοινωνίας αυτής, και στην προώθηση της ευτυχίας τους. Ή μήπως όλες ηταν βασισμένες στην εκμετάλλευση του ανθρώπου απο άνθρωπο. Παράγωγο της οποίας είναι και η δυστυχία.

SyBeRiA είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2009 - 2:33 μ.μ.

Πραγματικα εκπλησομαι που εφερε αυτη η φωτογραφια τετοια αντιπαραθεση... απο το λιγο που εχω μιλησει με τον Παναγιωτη Π. στο τηλεφωνο εχω καταλαβει πως σιγουρα φασιστας δεν ειναι...
Απλα προφανως ανεφερε μονο εναν απο τους παραγοντες που οδηγησαν αυτο το παιδι στην οργη και την αντιδραση... Αν θελετε την γνωμη μου ολοι φταιμε.. ολοι μας... οι γονεις του ειναι κομματι της κοινωνιας.. και εμεις επισης... οποτε αν αυτο το παιδι δεν μπορουσε να ζησει να παει σχολειο να φορεσει καθαρα ρουχα οπως αναφερθηκε κλπ... φταιμε ολοι μας... Ισως βεβαια αυτο το παιδι να ειναι πιο ευτυχισμενο απο πολλα αλλα που ζουν μες την ναυφαλινη το κουστουμακι του ιδιωτικου εσοκλειστου κολλεγιου και την πληρη αδiαφορια των γονιων του επισης... Ισως οχι... απλα θα παρακαλουσα να μην διχαζεστε ... για να μπηκατε να δειτε αυτο το blog για να νοιαζεστε για οσα γινονται για να ειστε μαζι μας στους δρομους σημαινει πως εχουμε κοινους σκοπους, σημαινει πως ειδαμε βιωσαμε βαρεθηκαμε σιχαθηκαμε και ξερασαμε την διαφθορα πια...Μην αφηνουμε ορους πολυφορεμενους και προσβλητικους να μας διχασουν... φασιστες αναμεσα μας δεν υπαρχουν θελω να πιστευω... παραπληροφορημενοι μπορει , ανιδεοι επισης, υπερβολικοι σιγουρα, αλλα μεχρι εκει η λιγο παραπερα... εχω να παραθεσω επισης οτι εμεις χριστουγεννα και πρωτοχρονια τα περασαμε εξω απο την βουλη... πως δεν ανηκουμε σε κανενα κομμα ειμαστε ανεξαρτητοι πολιτες και τους δεχομαστε ολους μαζι μας ανευ ορων... αυριο στις 9 παλι εκει θα ημαστε να κοψουμε και πιτα... καλη χρονια να εχουμε .. ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ... και δημιουργικη...
συγνωμη για το μεγαλο post..
p.s χτες το βραδυ ηταν η τριτη νυχτα που κατεβηκε και μας μιλησε ο Προκοπης Παυλοπουλος ... ηθελε να φωτογραφηθει μαζι μας.. Δεν δεχτηκα... οπως και οι περισσοτεροι.. μας ειπε να τους δωσουμε 1.5 μηνα καιρο να μας δειξουν πως θα αλλαξουν τα πραγματα.. ειπε να αφησουμε τα ακροδεξια στοιχεια της αστυνομιας πανω του.. ειπε για ακομη μια φορα πως ειμαστε αξιολογοι με αυτο που κανουμε... και γυρισε παλι στο ζεστο του γραφειο ενω εμεις τρωγαμε σπιτικη βασιλοπιτα στο ψιλοβροχο... δεν λυπηθηκαμε καθολου :)

Δημοσίευση σχολίου