Πικρό χιούμορ και στο βάθος... Ομπάμα
| Comments ]



Στις αρχές του αιώνα η budweiser είχε κυκλοφορήσει μια εξαιρετικά επιτυχημένη διαφήμιση στις Η.Π.Α. Στηριζόμενη στην ταινία Scary Movie και την ατάκα ενός από τους πρωταγωνιστές της είχε δημιουργήσει το "Whass Up" την περίοδο που ακόμα η Αμερική ήταν στην ακμή της.

Σήμερα η εξαιρετικά ταλαντούχα ομάδα παραγωγών διαδικτυακών video, 60frames, αποφάσισε να δείξει τους ήρωες της διαφήμισης οχτώ χρόνια μετά, με την υπερδύναμη να βρίσκεται σε διαρκή πόλεμο στο Ιρακ, τις πλημμύρες να έχουν πλήξει τα νότια παράλια της πριν από μερικά χρόνια και την οικονομία της να καταρρέει. Πικρό χιούμορ, πολλές αλήθειες και στο βάθος αλλαγή και Ομπάμα.

Πριν δείτε το 8 years later, video, παρακολουθήστε το αρχικό πατώντας εδώ ή απλά κοιτώντας στην sidebar του "πρόχειρου τετραδίου"...