Να ο φασισμός που ξέχασα...
| 14 αφορμές για διάλογο ]


Πριν από κάμποσο καιρό είχα μιλήσει για δεξιόστροφο και για αριστερίζων φασισμό. 

Ζητώ συγνώμη από όσους διαβάζουν το "πρόχειρο τετράδιο". Είχα ξεχάσει μια ακόμη κατηγορία. Αυτήν του ανένταχτου φασισμού. 
Εχθές το βράδυ, και με αφορμή το ποστ "Μια πρόταση για τους αστέγους της Αθήνας" δέχθηκα σειρά λεκτικών επιθέσεων, από ανθρώπους που οτιδήποτε δεν ταιριάζει στα πιστεύω τους πρέπει να καταστρέφεται. Θα μπορούσαν απλά να διατυπώσουν τις ενστάσεις τους, αυτοί όμως προτίμησαν το γνωστό παιχνιδάκι τους, προσπαθώντας να με εμφανίσουν ως φερέφωνο της εξουσίας. 
Έκανα και μια μικρή έρευνα για το ποστ μου. Το papandreou.gr του έκανε αναδημοσίευση στην στήλη του "ματιές στο blogging" . Το βρήκε, λοιπόν, κάποιος (με τον nickname "ς") και το αναδημοσίευσε με την σειρά του στο athens.indymedia  με τίτλο "Ο Giorgakis και το αυτοδιαχειριζόμενο στέκι των αστέγων"
Γράφει στο προοίμιο της ανάρτησης του, "από περιέργεια είπα να ψάξω να βρω στο google το περίφημο blog του G Παπανδρέου.. Δείτε τι γράφει μέσω λινκ από άλλο blog για την βίλα Αμαλίας και καραφλιαστε και ετοιμαστείτε για 'πανηγύρια'."
Εν ολίγοις αφού το ανέβασε ο κόμβος του Παπανδρέου σημαίνει αυτόματα ότι είναι κατευθυνόμενο από αυτόν (το δηλώνει εμμέσως τόσο στον τίτλο αλλα και στο προοίμιο της αναδημοσίευσης). Το θέατρο του παραλόγου, δηλαδή...
Εγώ, πάντως, χαίρομαι που σας γνώρισα παιδιά. Να ξέρω να φυλάγομαι...

Υ.Γ Μερικά από τα χθεσινά σχόλια τα έσβησα, επειδή έβριζαν μέλη της οικογενείας μου. Το ίδιο θα πράττω από εδώ και πέρα σε ανάλογες περιπτώσεις.

14 αφορμές για διάλογο

Σ.Μ. είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 9:15 π.μ.

Καλημέρα! Για να καταλάβω δηλαδή: τί πρότεινες? Να δώσουμε την Κύπρο στους Τούρκους? Μία πρόταση για να στεγαστούν οι άστεγοι έκανες! Γιατί τόσες ηλιθιώδεις αντιδράσεις? Μήπως κάποιοι έχουν βρει προσοδοφόρα απασχόληση με τις καταλήψεις δημόσιων και δημοτικών χώρων? Ημαρτον!

ageliki είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 9:46 π.μ.

Καλημέρα,
τι ασχολήσε βρε Παναγιώτη μου...

Chris είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 9:47 π.μ.

opa, figane ta anonymous sxolia?:)
Dimokratia wre! ti fovasai?

krogias είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 9:56 π.μ.

Και που 'σαι ακόμα Παναγιώτη.
Είσαι ακόμα στην αρχή. Κουράγιο...

kostas chouvardas είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 11:25 π.μ.

Παναγιώτη

Αν και δεν ξέρω το θέμα της κατάληψης του κτιρίου.. θα περίμενα βλέποντας τα σχόλια στο προηγούμενο post σου… περισσότερο σεβασμό στο Αναρχικό κίνημα…
Νομίζω ότι ανήκουμε στο προοδευτικό χώρο και αν δεν συμφωνούμε σε κάποιες ιδεολογίες δεν πρέπει τουλάχιστον να τις φερόμαστε με απαξιωτικό τρόπο.
Είναι βέβαια καλό ότι ασχολήθηκες με το θέμα των αστέγων και μπράβο αλλά θέλει προσοχή σε θέματα επιλογής χώρων… ισως και δεν είναι θέμα δικός μας (bloggers) να προτείνουμε χώρους μιας και λειτουργούν ή υπολειτουργούν ακόμα κάποια θεσμικά όργανα.

Ανδρέας Τριανταφυλλίδης είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 12:45 μ.μ.

1. δεν υπάρχει ένα αναρχικό κίνημα ... ασφαλώς υπάρχουν αναρχικές ιδεολογίες (αρκετές εκ των οποίων σέβομαι κι εκτιμώ ιδιαιτερα)

2. ο Παναγιωτης (και όσοι συμεμτείχαν στο eforum) σέβεται και τις ιδέες της αναρχίας αυταπόδεικτα, αφού ήταν αυτός που πρωτοστάτησε στη συνεργασία με το znet (το οποίο έχει και ισχυρή αναρχική ιδεολογία)

Chris είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 12:47 μ.μ.

Ego proswpika tha ithela na kserw pws to ennoeitai ton oro "bloggers". Ti eiste diladi, apo pou eiste, k ti antiprosopevete?

Min sas fanw epithetikos, den einai autos o skopos mou.

Allwste eimai filos, k sigoura tha ta poume apo konta.

Xristos
R.

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 12:57 μ.μ.

@chris
Δημοκρατία δεν σημαίνει προσβολή του άλλου. Εχθές το βράδυ κάποιοι θεώρησαν σκόπιμο να τα βάλουν με τους δικούς μου χρησιμοποιόντας χυδαιότατες εκφράσεις. Είναι, λοιπόν, ΔΙΚΑΙΩΜΑ μου να μην θέλω τέτοιους τύπους στο "σπίτι" μου.

@Χουβαρδά
Απο που συμπέρανες οτι φέρθηκα με απαξιωτικό τρόπο σε μια ολόκληρη ιδεολογία; Απάντησα, απλά, σε άτομα τα οποία με μεγάλη ευκολία αποφάσισαν να μου επιτεθούν προσωπικά αντί να συμμετασχουν σε ενα διάλογο επιχειρημάτων.
Επίσης ειλικρινά δεν κατάλαβα τι σημαίνει blogger, όπως το εννοείς (συμφωνώ με τον chris), οπως και το "δεν είναι θέμα δικό μας".
Το Σύνταγμα, νομίζω, μου κατοχυρώνει το δικαίωμα της γνώμης σαν πολίτης αυτής της χώρας, διότι μην ξεχνάς κάτι σημαντικό. Είμαι ενεργός πολίτης που απλά έχω και ένα blog και εχω το δικαίωμα να εκφράζω την άποψη μου για οποιοδήποτε δημόσιο κτίριο.

papanotas είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 1:12 μ.μ.

@Χουβαρδάς

δεν είναι θέμα τον bloggers τι εννοείς Κώστα.

Πως ξεχωρίζουμε τι είναι και τι δεν είναι θέμα για τους bloggers;

Είμαστε πολίτες με ενδιαφέροντα και απλά έχουμε και blog, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε με τα κακός κείμενα που συμβαίνουν γύρω μας. Και προτάσεις μπορούμε να κάνουμε. Οι bloggers δεν πρωτοστάτησαν για να μην αποχαρακτηριστεί το κτήριο της Aρεοπαγίτου 17 απέναντι απο το μουσείο της Ακρόπολης;

homo sapiens είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 1:42 μ.μ.

Καλησπέρα Παναγιώτη,

Αν και δε σε γνωρίζω προσωπικά προκειμένου να υπερασπιστώ ενσυνείδητα τα κίνητρα, την ηθική και την ανυστεροβουλία σου (διαισθητικά το κάνω όμως, με λυπεί το γεγονός ότι η συζήτηση περιστρέφεται -χωίς δική σου ευθύνη- γύρω από το συγκεκριμμένο οίκημα και την περιρρέουσα ιδεολογική του ατμόσφαιρα και όχι γύρω από την πρωτοβουλία και τη δημιουργική σου πρόταση. Οπωσδήποτε, το συναισθηματικό βάρος της βίλας για την αναρχική κοινότητα είναι μεγάλο. Η συζήτηση με εκπροσώπους της πρέπει να είναι ισότιμη ακόμα και στον χώρο του blog (εννοώ να είσαι περισσότερο διπλωματικός με αυτούς βέβαια που δεν έχουν σκοπό απλά να προσβάλουν) αν και είναι σίγουρο ότι η διαφορετική αντίληψη και ο διαφορετικός τρόπος σκέψης δεν θα παράγει πολλές συμφωνίες. Ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι υπάρχει συναίνεση ως προς το διακύβευμα: δηλαδή να ενεργήσουμε όλοι στο μέτρο του δυνατού ώστε να υπάρξουν θεσμικές πρωτοβουλίες για τη διασφάλιση του δικαιώματος στην αξιοπρεπή διαβίωση αυτών των ανθρώπων. Αυτό είναι το σμαντικό μήνυμα από το Post. Σπίτια υπάρχουν, ας πιέσουμε να αξιοποιηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση. Αν μου επιτρέπεις, θα συμφωνήσω με το Κ. Χουβαρδά ως προς το σχόλιό του σχετικά με την υπόδειξη του χώρου. Ίσως αν δεν αναφερόσουν στη Βίλα να συζητούσαμε το θέμα επί της ουσίας. Προσωπικά σε συγχαίρω για την πρωτοβουλία. Συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο...

kostas chouvardas είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 1:46 μ.μ.

@trianta
Συμφωνώ σ'αυτό που λες...

@papanotas, @papaxatsis
για το θέμα κάθε κτιρίου και της χρήσης του (στο λέω και σαν μηχανικός) εμπεριέχονται πολλές παράμετροι που πρέπει να σταθμίσεις σχετικά με την παραχώρηση του για χρήση (χωροταξικές, πολεοδομικές, τοπική κοινωνία). Και μέσα σε αυτές τις παραμέτρους περιέχονται και πολιτικές.. πολλές φορές δεν ξέρουμε ολες αυτές τις παραμέτρους για να προτείνουμε... Γιαυτό είπα ότι είναι καλό να αναφερόμαστε στο πρόβλημα και αν υπάρχει η πολιτική βούληση μπορεί να βρεθεί κτίριο...
Νομίζω οτι το κύριο ενδιαφέρον είναι στην εύρεση κτιρίου για του αστέγους. Και για τους παραπάνω λόγους δεν είναι θέμα "bloggers" η πρόταση συγκεκριμένου χώρου...

Βέβαια ο κάθε blogger μπορεί προφανώς να επέμβει παρεμβατικά ή αντανακλαστικά μπορεί και δικαιούται να λέει την γνώμη του για κάποιον χώρο… και φυσικά να υπάρχει κριτική και διαβούλευση.

kostas chouvardas είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 1:58 μ.μ.

Επιπροσθέτως το θέμα που έθεσε ο homo sapiens είναι σημαντικό : "του συναισθηματικού βάρους της βίλας για την αναρχική κοινότητα είναι μεγάλο"

Μ' άρεσε η προσέγγιση του…

Matrix είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 3:04 μ.μ.

Καλησπέρα και από εμένα.

Καταρχήν να σημειώσω ότι με τέτοια σχόλια υβριστικά κτλ , δεν χρειάζεται να νευριάζεις. :)

Απο κει και πέρα, η πρόταση σου για σπίτι άστέγων είναι πολύ σωστή, θα διαφωνήσω με την επιλογή του κτιρίου όμως.

Δεν ξέρω τώρα τι γίνεται, άλλα 1-2 χρόνια πριν που σύχναζα περισσότερο στο Πολυτεχνείο (λόγω σπουδών) στην Πατησίων, διάβαζα αφίσες για εκδηλώσεις και συζητήσεις του συγκεκριμένου χώρου ή "και" για τον συγκεκριμένο χώρο, που σημαινεί ότι εκεί κάτι κινείται.

Και ενώ εκεί κάτι κινείται υπάρχουν δεκάδες άλλα κτίρια, που ανήκουν στο Δήμο, στην Εκκλησία , στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και παραμένουν ως επί το πλείστον αναξιοποίητα.
Θα μπορούσε ένα από αυτά να αποτελέσει "το σπίτι των αστέγων".

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε... @ 3 Απριλίου 2008 - 11:13 μ.μ.

Να κάνω μια πρόταση;
Η βίλα αμαλία να γίνει μουσείο
και να δοθεί άλλος καλύτερος και μεγαλύτερος χώρος στους καταληψίες!!

Δημοσίευση σχολίου