"Είμαι ανοιχτός στην άλλη αριστερά"
| Comments ]


"Θέλω να τονίσω ότι, αυτό το οποίο χρειάζεται η χώρα, είναι μία εναλλακτική πρόταση, εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης. Εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης, μίας κυβέρνησης, η οποία μπορεί να ενώσει τον Ελληνισμό, πάνω στις αξίες, πάνω στις αρχές, πάνω στην ανάγκη αλλαγών, προόδου, που μπορεί να διαμορφώσει μία ευρύτερη συναίνεση, πέραν και έξω από τα στενά κομματικά τείχη των πολιτών μας και, γι' αυτό είπα, Συνασπισμός είναι, Νέα Δημοκρατία είναι, όλοι οι ψηφοφόροι, να έχουν ξανά την αυτοπεποίθηση ότι μπορούν, ότι μπορεί η Ελλάδα να πάει μπροστά. Γιατί αυτό έχει χάσει η χώρα, η χώρα έχει χάσει την αυτοπεποίθησή της, έχει χάσει την αίσθηση ότι μπορεί να λύσει το ασφαλιστικό, ότι μπορεί να λύσει δίκαια το οικονομικό πρόβλημα στο εισόδημα του μέσου Έλληνα πολίτη, ότι μπορεί να λύσει το θέμα της περιφερειακής ανάπτυξης, ότι μπορεί να έχει λόγο και θέση διεθνώς.
Σε αυτό, βεβαίως, καλούμε όλες τις προοδευτικές δυνάμεις, να συστρατευτούμε σε μια τέτοια πορεία. Εγώ είμαι ανοιχτός, είμαι ανοιχτός, το έχω ξαναπεί, το έχω πει επανειλημμένα, και θα έχω την ευκαιρία και στο Συνέδριο, να πω και πιο συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά τέτοιες προτάσεις, και για την σχέση μας με την άλλη Αριστερά.
Θέλω, όμως, να τονίσω κάτι, που είναι πολύ σημαντικό, διότι συζητιέται συνεχώς, ποιος είναι δεύτερος, τρίτος, τι θα γίνει στις επόμενες εκλογές κλπ. Όταν φτάνεις στο εκλογικό σύστημα, δεν μιλάμε για τα ευρύτερα πολιτικά ζητήματα των πιθανών κοινών μας δράσεων, των πιθανών πολιτικών μας συγκλίσεων, το πολιτικό και εκλογικό σύστημα είναι πολύ συγκεκριμένο. Πρέπει να υπάρξει πρώτο κόμμα, εναλλακτικό, σε αυτή τη χώρα. Αυτό διεκδικούμε, διότι αλλιώς, δεν θα αλλάξει η κατάσταση. Δεν θα αλλάξει αυτή η κατάσταση στη χώρα και η κατάσταση πρέπει να αλλάξει."

Διαβάστε ή δείτε όλη την συνέντευξη τύπου του Γιώργου Παπανδρέου.