Ο Άνθρωπος του ήθους...
| 4 αφορμές για διάλογο ]

Σε συμμετρία με τον άνθρωπο του πλήθους
εκείνος διάλεξε το ομοίωμα του ήθους...

Γραφικός, όπως τον παράγει η καθ' ημέραν αδικία
κι εκλεπτυσμένος, το ήθος αξιώνει πονηρία

ίση μ΄εκείνη που στα Κράβαρα παρήγαγε ζητιάνους
κι η αντιπαροχή εισοδηματίες πρωτευουσιάνους...

Νόθος του Γκόρπα γιος και του Αποστολίδη
έχει τη μάσκα του εισαγγελέως στα προσωπικά του είδη.

Μια βαθυστόχαστη και δύσκολη του περισσεύει γνώμη
κι έχει κενό το λεξιλόγιό του στη συγνώμη

Από τον πουλημένο που να διαφέρει αξιώνει
δεν τον χωρίζει τίποτε περισσότερο απ' ότι τον ενώνει.

Σφοδρός υπέρμαχος των κριτικών αρνήσεων
και κατ' ουσίαν: αχρείος δι' αποσιωπήσεων...


Υ.Γ Απο το ιστολόγιο του Γιώργου Μίχου. Η καλύτερη πολιτική και κοινωνιολογική ανάλυση που διάβασα τον τελευταίο καιρό. Αφιερωμένο σε τόσους πολλούς αλλά και τόσο "λίγους" συνάμα. Δεν θα γράψω τίποτα για λίγες μέρες. Δευτέρα ή Τρίτη θα τα πούμε όλα με το όνομα τους...

4 αφορμές για διάλογο

tractatus είπε... @ 11 Ιανουαρίου 2008 - 9:31 μ.μ.

Σφοδρός υπέρμαχος των κριτικών αρνήσεων
και κατ' ουσίαν: αχρείος δι' αποσιωπήσεων...
πολύ καλό....
υπάρχουν κι απαντήσεις:
"Χαράξου κάπου με οποιονδήποτε τρόπο και μετά πάλι σβήσου με γενναιοδωρία"
Ο.Ελύτης απο τη Νεφέλη...μια κι εκτός απο την πολιτκή έχεις κι άλλες ανησυχίες...Καλά να περάσεις

Freedula είπε... @ 12 Ιανουαρίου 2008 - 3:30 μ.μ.

Πέρασα να αφήσω καλημέρα, αλλά λείπεις. Δεν πειράζει όμως. Πολύ καλό το ποστ και βρες κάτι να μας εκτονώσεις γιατί έχω διάθεση να γκρινιάξω με όσα γίνονται. :Ρ

Ελπίζω να μην μου έχει περάσει μέχρι την Δευτέρα.

Καλημέρα, λοιπόν

mania είπε... @ 12 Ιανουαρίου 2008 - 3:41 μ.μ.

Πού πουλάνε ομοιώματα του ήθους βρε Παναγιώτη μου να πάω να αγοράσω και εγώ ένα; Θα μου χρειαστεί γιατί σκέφτομαι να κατέβω στην πολιτική. Χα χα χα. Μακριά από μένα

rigelian είπε... @ 14 Ιανουαρίου 2008 - 9:58 π.μ.

Πες μου πού πουλάν καρδιές να σου πάρω μια

πες μου πού πουλάν ψυχές να σου πάρω δυο
...
πες μου πού πουλάν χαρές να στις πάρω όλες

...
πού πουλάν αϊτόφτερα να σου πάρω δυο

Δημοσίευση σχολίου