Οι πολίτες περιμένουν το "καινοτόμο" που θα τους αφυπνίσει!
| 18 αφορμές για διάλογο ]


"Καμιά πρόταση από μόνη της δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την αλλαγή νοοτροπίας, τόσο στο ΠΑΣΟΚ, όσο και στην κοινωνία. Το μεγαλύτερο βάρος, όμως, πέφτει στο ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Στην πρόσφατη εσωκομματική διαδικασία εκλογής αρχηγού, 800.000 πολίτες σηκώθηκαν από τον καναπέ τους για να συμμετάσχουν σε κάτι νέο και πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Ο ενθουσιασμός εκείνων των ημερών είχε στρέψει τον κόσμο, ξανά σε πολιτικές συζητήσεις. Το παρατήρησα στην παρέα μου, την γειτονιά μου, το εργασιακό μου περιβάλλον. Άνθρωποι, που θεωρούσα απολιτικ, με εξέπληξαν με την διάθεση τους να συζητήσουν για πολιτική. Πως εξαργύρωσε το ΠΑΣΟΚ τον ενθουσιασμό εκείνων των ημερών; Αφήνοντάς τον να εξασθενίσει, μέχρι που χάθηκε.
Οι πολίτες αυτής της χώρας δεν είναι τόσο αδιάφοροι, όσο νομίζουν ορισμένοι. Περιμένουν όμως το καινοτόμο, το δυναμικό που θα τους αφυπνίσει. Οι προτάσεις που καταθέτουμε, θεωρούμε, ότι θα βοηθήσουν στην υποδοχή αυτών των ανθρώπων, όπως και πάρα πολλές διατάξεις του παρόντος καταστατικού. Το θέμα, όμως, είναι να προσέλθουν. Και αυτό είναι στο χέρι της ηγεσίας. Ο Γιώργος Παπανδρέου, θεωρώ, ότι γνωρίζει τον τρόπο. Ας παραμερίσει, λοιπόν, την ατολμία των γύρων του και ας κάνει το επόμενο βήμα. Εμείς θα είμαστε, εδώ και περιμένουμε. Όχι, όμως για πάντα..."

Διαβάστε
πατώντας εδώ, ολόκληρη την συνέντευξη που παραχώρησα στο papandreou.gr. Οποιοδήποτε σχόλιο, ευπρόσδεκτο...

18 αφορμές για διάλογο

Σ.Μ. είπε... @ 1 Ιανουαρίου 2008 - 8:17 μ.μ.

Τα είπες όλα πολύ περιεκτικά. Ετσι νιώθουμε πλέον, χωρίς ενθουσιασμό.

katerina είπε... @ 1 Ιανουαρίου 2008 - 11:19 μ.μ.

Παναγιώτη καλή χρονιά. Ελπίζω φέτος να έχουμε το κουράγιο να παλέψουμε όχι για ότι μπορούμε αλλά για ότι ονειρευομάστε. Μ' άρεσε το κείμενο σου αλλά πάνω από όλα μοιράζομαι την αγωνια σου για το τέλμα. Ειλικρινα δεν έχω καμμία απάντηση που να μπορεί να ξεκολήσει το κάρο από τη λάσπη. Ακόμα και αυτό το κείμενο σου με τις 10 θέσεις που συνυπέγραψα δεν πιστευω ότι αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα. Όχι γιατί δεν είναι ορθολογικά, πολιτικά ή ηθικά σωστό αλλά γιατί τα οργανωτικά σχήματα έχουν απαξιωθεί τόσο πολύ στην συνείδηση των πολιτών που είναι σαν να δίνεις ασπιρίνη σε έναν ετοιμοθάνατο. Η κοινωνία είναι αλλού Παναγιώτη. Η κοινωνία φοβάμαι ότι απαξιώνει τους πάντες και τα πάντα τσουβαλιάζοντας τους πάντες και τα πάντα.Όσο για την λέξη που μας στοιχειώνει, την καινοτομία, ποιος μπορεί να την προσδιορίσει πια;;;
Ο κόσμος νοιώθει ότι η μόνη του συμμετοχή στην εξουσία είναι τα κολλητιλίκια του με κανέναν παραγοντίσκο, με κανένα βουλευτάκο, με κανένα Ζαχόπουλο. Το δράμα δεν είναι του ΠΑΣΟΚ όπως απλοικά και ευκολόπεπτα το εμφανίζουν τα ΜΜΕ, αλλά όλων μας που αναζητάμε διέξοδο από τη χυδαιότητα. Και φοβάμαι μάταια.

τσότσος είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 12:24 π.μ.

Κατερίνα, πολύ απαισιόδοξη "μπήκες" στο 2008...
Αν εμφανιστεί "το καινούργιο", ο κόσμος θα το αγκαλιάσει, νάσαι σίγουρη, το θέμα είναι ποιο (όχι τί) θα είναι το καινούργιο στην πολιτική. Ο κόσμος κοιτάει να επιβιώσει και όσο βλέπει ότι ο μόνος τρόπος είναι το ¨"κολλητηλίκι", το ασπάζεται,ενδόμυχα όμως περιμένει...
Παναγιώτη και όλοι όσοι ευελπιστούσατε σε "εκπλήξεις" Παπανδρέου: είδατε κάτι που εμείς οι υπόλοιποι το χάσαμε; Πιστεύετε ότι στη σημερινή παγκόσμια κοινωνία που οι πάντες βαριούνται τους πάντες με την πρώτη στραβοτιμονιά τους, μπορούν να εμπνεύσουν τα, καλώς/ κακώς, "καμμένα χαρτιά"; (πάσα ομοιότητα με υπαρκτά πρόσωπα είναι σωστή)...
Η πλημμυρίδα του καινοτόμου θα έλθει σίγουρα από εκεί που δεν το περιμένουμε.
Τί όμως θεωρούμε καινοτομία στην πολιτική;
Μία λέξη: ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ παντού και για τα πάντα, αλύπητη/ανελέητη!
Καλή χρονιά!

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 3:20 π.μ.

Οι προτάσεις που συνέθεσα, σίγουρα δεν λύνουν το πρόβλημα των Δ.Ο.
Αν όμως αυτές γίνουν πολλές απο διαφορετικές ομάδες ανθρώπων, τότε το κεντρικό ΠΑΣΟΚ, θα πεισθεί οτι ήρθε ο καιρός να αλλάξουν...

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 11:24 π.μ.

Παναγιώτη, δεν το βάζεις κάτω. Αν όλοι οι άνθρωποι που είναι μέλη των κομμάτων, είχαν την μισή από την δική σου ενέργεια, τον μισή από την δική σου ρηξικέλευθη και κριτική προς τον χώρο τους σκέψη, θα βρισκόμασταν μπροστά σε έκρηξη αλλαγών στην πολιτική. Δυστυχώς όμως η ζωντάνια ακόμα λείπει..
Χρόνια πολλά, συνέχισε έτσι!

tractatus είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 12:25 μ.μ.

Παναγιώτη καλή χρονιά κι απο μένα με την ευχή να παραμείνεις θετικός, όπως είσαι ήδη άλλωστε, στη συλλογικότητα εν γένει....πράγμα που λείπει αρκετά ως χαρακτηριστικό απο τους περισσότερους. Και να σου πώ κάτι που σκέφτομαι τώρα και σύμφωνα με τα όσα λέει και η Κατερίνα. Για μένα το μεγάλο στοίχημα είναι αυτό της συμμετοχής και της δυνατότητες(με ότι συματοδοτεί αυτή η λέξη) να μπορούμε να παίζουμε μπάλα στα συλλογικά όργανα, στα θεσμοθετημένα ή όχι, δεν έχει σημασία -γιατί πράγματι η κοινωνία είναι ένα μικρό κομμάτι απο το ΠΑΣΟΚ κι εμείς ως ΠΑΣΟΚ έχουμε ανάγκη την κοινωνία...επομένως οι 'φίλοι' χρειάζονται συμφωνώ αλλά θα πρέπει να μην είναι αέρας, όπως λές...πρέπει να μάθουν να παίζουν μπάλα(πολιτική μπάλα), να συνεργάζονται, να αποδέχονται ή να απορρίπτουν τεκμηριωμένα εντός των οργάνων κι όχι στην πρώτη αναμπουμπούλα να λένε: Εγώ είμαι φίλος και δεν με ενδιαφέρει...Αναζητείται πολιτικός σκελετός σε κάθε πολίτη και γι' αυτό χρειάζεται μια σταθερή συμμετοχή που να σφυρυλατεί τον πολιτικό λόγο -την ιδεολογικοπολιτική ταυτότητα του κάθε ενός που μετέχει.
Και βέβαια χρειάζεται η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που λέει κι ο τσότσος, όμως πόσο έτοιμοι είμαστε ως κοινωνία να αποδεχτούμε τον άλλο και την ικανότητά του ή την άποψή του; Πόσο έτοιμοι είμαστε να μην συμβιβαστούμε με ρόλους, να μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαινουμε, να πούμε την άποψή μας ευθαρσώς;
Πάντως θα συμφωνήσω στο πνεύμα που συν-έγραψες τις προτάσεις. Και φυσικά θα συμφνωήσω εμπράκτως, παίρνοντας θέση αλλά και αντιπροτείνοντας σ'ενα σύνολο προτάσεων που τα blogs μας δίνουν την ευκαιρία ν' ανταλλάσουμε...Αλλωστε σύντομα θα καταθέσω και προτάσεις μου για το ασφαλιστικό

Σ.Μ. είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 12:28 μ.μ.

Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, προσωπικά στήριξα Παπανδρέου για τις ιδέες του και για το ήθος του. Δεν τον στήριξα ντε και καλά για να ξαναβγει το Πασόκ, διότι εγώ προσωπικώς σε τίποτα δεν ωφελήθηκα υπό την έννοια του προσωπικού συμφέροντος. Δεν ήθελα να κερδίσει ο Βενιζέλος, να κερδίσει το Πασόκ (και αυτό αμφίβολο πλέον, αφού δεν μπόρεσε να κερδίσει τον Γιώργο) και να βολευτούν όλοι οι δικοί του. Επομένως, η επιλογή μου στο πρόσωπο του Γιώργου δεν "ακυρώνεται". Βεβαίως, άλλο πράγμα το ότι ο Πρόεδρος φαίνεται να "ξόδεψε" αυτό το κεφάλαιο του ενθουσιασμού χωρίς να τολμήσει να τα ανατρέψει όλα. Καταλήγω στο ότι φταίνε πολλά: από το ότι ο Γιώργος δεν κάνει για τη ψυχολογία του Ελληνα μέχρι και για το ότι οι Ελληνες δεν κάνουν για την ψυχολογία του Γιώργου. Σκέψου πως ούτε στήριξη δεν έχει, Τα "ΝΕΑ" πχ δεν βάζουν πλέον καμμία πρωτοσέλιδη αναφορά στις ομιλίες ή στις δραστηριότητές του. Πλήρης σιωπή.

Grammateas είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 1:18 μ.μ.

Παιδιά το ναλέμε ότι δεν μας ενδιαφέρει η νίκη του ΠΑΣΟΚ, αλλά η εσωτερική του αλλαγή και η ηθική του εξίψωση το θεωρώ μέγιστη κοροϊδία για όλους μας. Μετά από 4 χρόνια καταλάβαμε στο πετσί μας τί εστί Δεξιά. Και κυρίως στην τσέπη μας. Εκτός αν όλοι αυτοί είναι εκατομμυριούχοι και δεν βλέπουν ότι ο κόσμος δεν τα φέρνει βόλτα. Αν τώρα θέλουν κάποιοι να περιμένουμε μέχρι να ωριμάσει ο Γιώργος για να δούμε να κινείται το Κίνημα, νομίζω η υπομονή μας εξαντλείται. Εγώ που δεν στήριξα ΓΑΠ, δεν έχω αλλη ανοχή. Βλέπω ότι και ανάμεσα στους υποστηρικτές του υπάρχει γκρίνια. Επιτέλους, ας δει το κλίμα ο ΓΑΠ και ας αντιδράσει. Να μην κοιτάει μόνο τους κόλακες γιατί σίγουρα είναι οι χειρότεροι σύμβουλοι!

tractatus είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 1:34 μ.μ.

@γραμματέα η εξουσία δεν είναι κάτι που θα πάρει το ΠΑΣΟΚ ως λάφυρο..ξέρεις πρέπει να έχει:
1ον σαφή ιδεολογικοπολιτική ταυτότητα για να προτείνει ξεκάθαρες προτάσεις όπως πώς θα αλλάξει ...η τσέπη μας, όπως λές και ποιοί θα πληρώσουν γι' αυτό(τώρα μάλιστα που περάσαμε αρκετά χρόνια στην εξουσία και οι τσέπες κάποιων απο εμάς παραφούσκωσαν) και
2)όταν πλην του Προέδρου σχηματιστεί η κατάλληλη ομάδα που δεν θα ξυπνά κακές μνήμες αλλά παράλληλα θα έχει την δυνατότητα να κυβερνήσει με άλλο ήθος.
Μην ξεχνάς ότι πέρασαν μόλις 4 χρόνια και ακόμα ο κόσμος δεν μπορεί να ξεχάσει...κυκλοφορούν πολλοί ένοχοι ανάμεσά μας.

Grammateas είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 2:22 μ.μ.

Νομίζω ότι πρέπει να ανατρέξουμε στα κυβερνητικά πεπραγμένα του ΠΑΣΟΚ. Επί ΠΑΣΟΚ αναδείχθηκε η μεσαία τάξη, ανακουφίστηκαν να τα κατώτερα στρώματα και εν πάσει περιπτώση δεν υπήρχε η φοροεπιδρομή της σημερινής ΝΔ και η μείωση του εισόδήματός μας...

krogias είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 2:31 μ.μ.

@ grammatea:
Γράφεις: "Βλέπω ότι και ανάμεσα στους υποστηρικτές του υπάρχει γκρίνια."
Αν τον διάλογο και τις απόψεις του καθενός (που καμιά φορά είναι έντονες και έτσι πρέπει) τις μεταφράζουμε σε "γκρίνια", κάνουμε μεγάλο λάθος.

Η μεγάλη διαφορά ενός συντηρητικού κόμματος σαν την Ν.Δ., του Κ.Κ.Ε. και ακόμα και του ΣΥΡΙΖΑ από ένα δημοκρατικό όπως το ΠΑΣΟΚ είναι ότι στο ΠΑΣΟΚ συζητάμε!

Εγώ πιστεύω ότι ο ΓΑΠ αυτό ακριβώς ήθελε. Εξωστρέφεια. Τόσα χρόνια γκρινιάζαμε εσωκομματικά για την εσωστρέφειά μας. Τώρα που συζητάμε ΕΞΩκομματικά... πάλι γκρινιάζουμε για την... "γκρίνια".

Έλεος... :)

Ακόμη και από την κριτική στο πρόσωπο του ΓΑΠ από "Βενιζελικούς" μπορείς να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα και να ανοίξεις διάλογο για ευρύτερα ζητήματα, αρκεί αυτή η κριτική να γίνεται καλόπιστα και όχι χυδαία.

τσότσος είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 2:49 μ.μ.

Θα τρελλαθούμε τελείως: ένα κόμμα εξουσίας δεν θέλει την εξουσία για να μην την λαφυραγωγήσουν οι πέριξ του αρχηγού...
Καινοφανής θεωρία! Δηλαδή όλοι εμείς που δεν πρόκειται να συμμετάσχουμε στη λαφυραγώγηση (καθ'ότι μη οργανωμένοι στο ΠΑΣΟΚ), πρέπει να στενάζουμε κάτω από την "μπότα" της ΝΔ για να μην επωφεληθούν ορισμένοι ΠΑΣΟΚοι και ζηλέψουν οι υπόλοιποι...
Και επιτέλους: βρείτε τους τρόπους να εξουδετερώσετε τα κομματικά λαμόγια που, γλύφοντας τώρα τον επίδοξο αρχηγό, ετοιμάζονται να "ορμήσουν".
Φίλε Κρόγια:
το ΠΑΣΟΚ, πράγματι γουστάρει τώρα να συζητάει αφού βαρέθηκε τόσα χρόνια να κυβερνάει και, γιατί όχι, να "κονομάει" (μόνοι σας οι Παπανδρεϊκοί τα λέτε π.χ. Βάσω). Απολαμβάνει λοιπόν το καφεδάκι του στο Κολωνάκι περιμένοντας πότε ο κόσμος θα σταματήσει τα πειράματα και θα το ξαναφέρει στην εξουσία...
Ωραία "πατριωτική" στάση από ένα κόμμα που, όπως σωστά λέει ο γρμματέας, άλλαξε την Ελλάδα.
Από λόγια και καταχωρήσεις στο Διαδίκτυο επί ΓΑΠ χορτάσαμε, το εμπεδώσαμε ότι είναι λάτρης της τεχνολογίας. Αλλά όπως λαϊκά λέγεται: "γλου-γλου αλλά από αυγά τίποτα"...
Καλή Χρονιά και συγγνώμη για το ύφος αλλά απηύδισα να βλέπω ένα μεγάλο κόμμα να τρώει τις σάρκες του και να "αράζει"...

vagnes είπε... @ 2 Ιανουαρίου 2008 - 3:08 μ.μ.

Νεα χρονια νεα συνθηματα

Εγραφα σε μια αναρτηση μου με τιτλο "Αξιοκρατια παντου" στις 25 Σεπτ. 2007:
[Το συνθημα "αλλαγη" που γεννησε το ΠΑΣΟΚ ειναι αναγκαιο αλλα δεν ειναι πια και ικανο για να παμε παρακατω με προοπτικη.

Το "Αλλαζω" σκετο δεν λεει τιποτα. Το επελεξε ο Ανδρεας γιατι τοτε τα παντα ηθελαν αλλαγη δεν ειχε ξανακυβερνησει και ο κοσμος καταλαβε με σαφηνεια τι εννοουσε.

Σημερα το συνθημα αλλαγη ακουγεται με επιφυλακτικοτητα γιατι το ΠΑΣΟΚ εχει ανεβει στην εξουσια και εχει δωσει δειγματα διακυβερνησης.

Το συνθημα που θα συνεπαρει κατα την αποψη μου ειναι το "αξιοκρατια παντου" με ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ για το ποια θα ειναι τα πρωτα βηματα για να επιτευχθει.]

Οσο απλοϊκο και να μας φαινεται δεν εχουμε συνθημα φιλοι μου.
Το συνθημα και η ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ σ' αυτο, ειναι ικανο αρχικα να ξυπνησει και στη συνεχεια να συνεπαρει τους πολιτες.
Το ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΤΟΥ, κατα την αποψη μου μπορει να σπασει τα δεσμα που ολοι διαπιστωνουμε οτι υπαρχουν και καθηλωνουν τον απλο πολιτη.
Κανενας δεν εχει χρονο να διαβασει μακροσκελη κειμενα που φαινονται σαν τα ψιλα γραμματα των ασφαλιστηριων συμβολαιων.
Ολοι ομως κατανοουν τι τους ταλαιπωρει καθημερινα. Οι υπογειες συναλλαγες, οι πολιτικες διαπλοκες ο ηθικος ξεπεσμος, για να μη κουραζω, της εξουσιας ειναι αυτο που δεν μπορουμε να ανεχτουμε και ετσι γινομαστε δυσπιστοι και δυσκινητοι στην δραστηριοποιηση μας.
Το συνθημα που θα τολμησει να ταρακουνησει αυτο τον πολιτικο και ηθικο ξεπεσμο, εχει μεγαλες ελπιδες να βαλει τις βασεις για μια νεα ελπιδοφορα πορεια.
Απο κει και περα η εμπρακτη προσηλωση σ' αυτο το στοχο θα φερει σιγουρα θετικα αποτελεσματα.

Grammateas είπε... @ 3 Ιανουαρίου 2008 - 11:12 π.μ.

Σωστά vagnes! Αξιοκρατία παντού και πρώτα στο Κίνημα!
@ Κρογιας
Απορώ που βλέπεις τη συζήτηση. Στη Θεσσαλονική δεν έγινε κανένας διάλογος. Ούτε πριν τις Βουλευτικές, ούτε πριν την ανάδειξη Προέδρου, ούτε, μέχρι στιγμής, πριν το Συνέδριο. Και φτάσαμε στο σημείο να περιμένουμε το Συνέδριο μπας και συζητήσουμε μεταξύ μας. Εδώ και χρόνια οι ΔΟ παραμένουν κλειστές και δεν γίνεται διάλογος αρα δεν παράγεται και πολιτική. Εκτός αν περιμένουμε από συζητήσεις μέσω blogs... Τότε έχουμε αφήσει το μεγαλύτερο κομμάτι απ' έξω. Και το πιο δυναμικό επίσης. Όσο για την μετάφραση "γκρίνια", έχοντας μεταφραστεί τόσες φορές ως "υπονομευτής" νομίζω ότι έχω κάθε δικαίωμα να χαρακτηρίζω τις αγωνίες κορυφαίων στελεχών με το δικό μου σκεπτικό...

krogias είπε... @ 3 Ιανουαρίου 2008 - 11:41 π.μ.

Συμφωνώ με την "αξιοκρατία παντού" του vagnes.
Αλλά grammateas, οφείλω να σου πω ότι στην περιοχή μου (Ξάνθη) και οι οργανώσεις δούλεψαν (όχι βέβαια υποδειγματικά, αλλά δούλεψαν) και διάλογος έγινε, και συγκρούσεις υπήρχαν και όλα τα «καλά» είχαμε. Με κάποιο μέτρο όμως, που μας επέτρεπε
Είναι πολύ εύκολο την προσωπική μας αποτυχία ως στελέχη μιας οργάνωσης να την μετατοπίζουμε στο "κέντρο".
Αυτοί που στελέχωναν τις οργανώσεις τις Θεσσαλονίκης τι περίμεναν; Να τους έρθουν όλα ουρανοκατέβατα από τα κεντρικά;
Για εμένα οι ευθύνες, με σειρά προτεραιότητας ξεκινούν από:
α) τη ΒΑΣΗ. Δηλαδή τα ίδια μέλη και τους φίλους που ψηφίσαν τα στελέχη των οργανώσεων. Μάτια δεν είχαν να δουν ότι αυτοί που ψηφίζουν είναι ανίκανοι ή εξυπηρετούν συμφέροντα υποψηφίων; Στις τοπικές κοινωνίες τουλάχιστον γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας και ξέρουμε ο ένας το ποιόν του άλλου.
β) από τα ίδια τα μέλη των οργανώσεων (καλά να πάθουμε αφού τους ψηφίσαμε)
γ) και τέλος το κεντρικό ΠΑΣΟΚ ή ο ΓΑΠ.
Ας μη γελιόμαστε.
Η σαπίλα ξεκινά από κάτω προς τα πάνω.

krogias είπε... @ 3 Ιανουαρίου 2008 - 11:46 π.μ.

Κόπηκε μια φράση:
Με κάποιο μέτρο όμως, που μας επέτρεπε να λειτουργούμε ομαλά και να συνεργαζόμαστε ενωμένοι σε μεγάλα ζητήματα.

Grammateas είπε... @ 3 Ιανουαρίου 2008 - 1:06 μ.μ.

Τι φταίει η ΒΑΣΗ και ο απλός ΠΑΣΟΚος; Αυτός διαχειρίζεται χρήματα; Αυτός αποφασίζει εκλογές; Αυτός αποφασίζει τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας; Αυτός δίνει τα χρίσματα; Αυτός αλλάζει το καταστατικό;
Το κεντρικό ΠΑΣΟΚ τί κάνει δηλαδή; Τα σποτάκια της TV; Ταξίδια κάθε 3 και λίγο στο εξωτερικό; Ή συνεδριάσεις και κόντρα συνεδριάσεις;

krogias είπε... @ 3 Ιανουαρίου 2008 - 1:08 μ.μ.

χμ... Το πας αλλού Γραμματέα.
Μιλάω για την ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ.

Δημοσίευση σχολίου