Και τώρα που τις έχουμε, να δω, πως θα τις προβάλουμε.
| 34 αφορμές για διάλογο ]


Η επικοινωνιακή πολιτική του ΠΑΣΟΚ, φαίνεται ότι βαδίζει από το κακό στο χειρότερο. Με αφορμή το ασφαλιστικό, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης παρουσίασε τις δικές του θέσεις. Το πρόβλημα είναι, ότι ουδείς τις προέβαλε. Στους τηλεοπτικούς σταθμούς το θέμα καλύφθηκε με δίλεπτο ρεπορτάζ, στις εφημερίδες με μια απλή αναφορά (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Από την άλλη, εάν κάποιος παρακολουθήσει την στάση που κρατάνε τα ΜΜΕ, απέναντι στο ΠΑΣΟΚ, θα διαπιστώσει ότι παραμένει ίδια και απαράλλαχτη από τις εκλογές και μετά.
"Αντιπολίτευση χωρίς θέσεις", "Το ΠΑΣΟΚ δεν πείθει", "Ο Γιώργος Παπανδρέου, έχει πρόβλημα", "Το ΣΥΡΙΖΑ καρπώνεται την αδράνεια του ΠΑΣΟΚ", είναι μερικές από τις καραμέλες που... πιπιλάνε, όλα τους ξανά και ξανά και ξανά. Κάποιοι, μάλιστα, άρχισαν να ξεθάβουν την κόντρα Παπανδρέου - Βενιζέλου και να πλάθουν σενάρια, αμφισβήτησης του Γιώργου λίγες εβδομάδες μετά την επανεκλογή του!
Και πώς απαντάει το ΠΑΣΟΚ σε όλα αυτά; Άκρα του τάφου σιωπή...
Θα συμφωνήσω ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να βγει, ξανά, στις γειτονιές, να ακούσει τους πολίτες. Θα συμφωνήσω ότι όλα τα μέλη και οι φίλοι, πρέπει να γίνουν τα μέσα προβολής των θέσεων του κόμματος στους δήμους της χώρας. Εν έτη 2007, όμως, τα... ταχυδρομικά περιστέρια δεν αρκούν για να μπορέσεις να ακουστείς.
Τι προτείνω.
1) Μπορεί το ίντερνετ στην Ελλάδα να μην έχει, ακόμα, την απήχηση που πρέπει, αποτελεί, όμως, ένα χρησιμότατο εργαλείο προβολής και διαλόγου. Το pasok.gr, πρέπει εδώ και τώρα να αλλάξει. Από ένα παλαιολιθικό "συρτάρι" αποθήκευσης, χρήσιμων και άχρηστων ανακοινώσεων, οφείλει να μετεξελιχθεί σε σύγχρονο πολιτικό portal. Με ξεκάθαρη πολιτική στόχευση την, όσο των δυνατών, πληρέστερη ενημέρωση, όσων πολιτών το επισκέπτονται και την διευκόλυνση του διαλόγου με αυτούς.
Την παρουσίαση των θέσεων του κόμματος, όχι με την μορφή ανακοινώσεων, αλλά με απλά, κατανοητά και ελκυστικά άρθρα (με πίνακες, παραδείγματα, συνεντεύξεις κ.ο.κ).
Οφείλει να βαδίσει, σχεδιαστικά, στα πρότυπα του web 2.0 κάνοντας την πλοήγηση του, φιλική προς τον χρήστη. Το "Κάθε μέρα, πολίτης", το "Καλημέρα", το "ΠΑΣΟΚ web tv and radio", είναι αξιολογότατες κινήσεις που έχουν "υπονομευτεί" από την σχεδιαστική ανεπάρκεια και την πολιτική φιλοσοφία, της κεντρικής ιστοσελίδας.
2) Η επανακυκλοφορία της "Εξόρμησης". Ξεχάστε, εκείνο το παλιό, αραχνιασμένο έντυπο που θύμιζε τον "Ριζοσπάστη". Ελκυστική εμφάνιση, σύγχρονη γλώσσα και θεματολογία που θα ξεφεύγει από τα στενά κομματικά πλαίσια. Με βήμα στις τοπικές κοινωνίες και στην νεολαία του ΠΑΣΟΚ, το νέο έντυπο, θεωρώ, ότι θα μπορέσει να προσφέρει μαζικότερη και ποιοτικότερη ενημέρωση για τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ απέναντι στα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα, καθώς, και τις αλλαγές που συντελούνται στο κόμμα.
Βασική παράμετρος για να μπορέσει να πετύχει, αυτούς τους στόχους είναι η αναγνωσιμότητα, γι' αυτό η "Νέα Εξόρμηση", πρέπει να κυκλοφορήσει ως, δωρεάν έντυπο.
Η free press μορφή της, θα μπορέσει να εξασφαλίσει την ανάγνωση της, από ανθρώπους που ξεφεύγουν από εκείνο το target group που, εγώ ονομάζω, ως "ΠΑΣΟΚ και ξερό ψωμί". Άλλωστε το μεγάλο στοίχημα είναι να πληροφορήσεις και να πείσεις αυτούς που δεν σε ψήφισαν και στέκονται κριτικά απέναντι σου και όχι τους προαναφερθέντες.

Και οι δύο αυτές κινήσεις, μπορούν να φανούν χρήσιμες εφόσον τηρηθεί μια και μοναδική παράμετρος. Οι συγκεκριμένες προτάσεις από το ΠΑΣΟΚ, να μην σταματήσουν, στο ασφαλιστικό.

Υ.Γ Την Τρίτη, θα επανέλθω με κάποιες σκέψεις για την ανασυγκρότηση των δημοτικών και νομαρχιακών οργανώσεων.

34 αφορμές για διάλογο

krogias είπε... @ 16 Δεκεμβρίου 2007 - 10:02 μ.μ.

Η "Εξόρμηση" δεν ήταν ήταν ούτε αραχνιασμένη ούτε θύμιζε ριζοσπάστη. Η εξόρμηση ήταν πραγματικό δημοκρατικό βήμα και άφηνε πάρα πολύ χώρο στην κριτική και στο ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Το τι οδήγησε στο κλείσιμό της, είναι άλλη ιστορία...
Επίσης, το ΠΑΣΟΚ έχει θέσεις σε όλα. Δεν έβγαλε για πρώτη φορά τώρα με το ασφαλιστικό. Απλά δεν "επικοινωνούνται" σωστά και μόνο οι πολλοί "ψαγμένοι" (βουλευτές και όχι όλοι) ενδιαφέρονται να τις μάθουν.

Κατά τα άλλα, συμφωνώ απολύτως.
Και συμπληρώνω: να υπάρχει συνεργασία www.pasok.gr και "Νέας Εξόρμησης" (ή όποιο και αν είναι το όνομα του εντύπου).
Να λειτουργούν σαν συγκοινωνούντα δοχεία μεταξύ τους. Το ένα να συμπληρώνει το άλλο.

Δες αυτό το site: www.sp.nl
του σοσιαλιστικού κόμματος της Ολλανδίας. Και Ολλανδικά να μην ξέρεις, καταλαβαίνεις ότι τα έχει όλα...

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 16 Δεκεμβρίου 2007 - 10:13 μ.μ.

Ίσως με την "εξόρμηση" να ήμουν λίγο σκληρός στην κριτική μου.
Συμφωνώ απόλυτα με την διασύνδεση του pasok.gr με την "νέα εξόρμηση".
Το site που λές το έχω δεί, μαζί με αρκετά, ανάλογα, ευρωπαικών κομμάτων και μελαγχόλησα...

Υ.Γ Θέσεις υπάρχουν για όλα. Απλά για πρώτη φορά, το ΠΑΣΟΚ, προσπάθησε να τις δώσει πιο δυναμικά, στην κοινωνία. Και η έλλειψη μηχανισμών προβολής, έτρεψαν το εγχείρημα σε αποτυχία.

exeisminima είπε... @ 16 Δεκεμβρίου 2007 - 10:20 μ.μ.

Περιμένω τις απόψεις σου για την ανασυγκρότηση των νομαρχιακών και δημοτικών επιτροπών γιατί από ότι ξέρω το μόνο που επιχειρείται ηείναι η νομιμοποίηση τους με διεύρυνση η οποία κι αυτή γίνεται εκ των εσω...

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 16 Δεκεμβρίου 2007 - 10:23 μ.μ.

@exeisminima
Εκ των έσω, δεν γίνεται, το αντίθετο αρχίζει να συμβαίνει. Θα, έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε, εκτενέστερα την Τρίτη.

fisherman είπε... @ 16 Δεκεμβρίου 2007 - 10:35 μ.μ.

Το ΠαΣοΚ πρέπει να βγεί μπροστά. Δεν έχει σημασία αν τα κανάλια δεν το "παίζουν". Ένα κήνημα δεν είχε ανάκγη ποτέ από κανάλια. Πρέπει απλά να δείξουμε οτι υπάρχουμε. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα απο την επαναλειτουργία των τοπικών οργανώσεων. Το ύφος πρέπει να είναι όμως διαφορετικό έχω άσχοληθεί με το θέμα και ασχολούμαι τα τελευταία χρόνια κυρίως στο θέμα της προσέγγισης της νεολαίας και έχω πολλά να πω κάποια στιγμή θα postάρω τις εμπειρίες μου ...
ΥΓ Καλή 7άδα σε όλους
ΥΓ2 και προσοχή αν αρχίσετε να τρώτε απο τώρα γλυκά στο ρεβεγιόν δε θα σας μπαίνει τίποτε!!!!

ikor είπε... @ 16 Δεκεμβρίου 2007 - 10:44 μ.μ.

Η επικοινωνία δεν είναι κάτι απρόσωπο. Χρειάζονται πολλά πρόσωπα με όρεξη για να εκλαϊκεύσουν και να διαδώσουν τις απόψεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Πρέπει εμείς να πάμε στον κόσμο κι όχι να περιμένουμε τον κόσμο να έρθει σε μας για να μάθει τι λέμε.

Επίσης, δε χρειάζεται να τα ρίχνουμε στον διαιτητή (=κανάλια) που ίσως δε μας παίζει και 50-50. Αν ανανεωθούμε εμείς, αυτό θα αλλάξει.

Ναι, η αναδιοργάνωση των τοπικών μπορεί να δείξει τον δρόμο! Με συχνές πολιτικές εκδηλώσεις και δημοτικές συνελεύσεις. Αλλά και με παρουσία στο διαδίκτυο. Γιατί ο κόσμος δεν έχει χρόνο και πρέπει σύντομα να του περάσεις το μήνυμα.

Π.χ. εμείς στα Βριλήσσια έχουμε site εδώ και 2,5 χρόνια: www.pasok-vrilissia.gr

ellie είπε... @ 16 Δεκεμβρίου 2007 - 11:26 μ.μ.

Στο διαδίκτυο καλά τα πάμε θα πώ εγώ διαφωνόντας με τον ikor :)
Το πρόβλημα το βλέπω στο "πεζοδρόμιο", κυρίως στρην επαρχία όπου τα ίδια και τα ίδια αποσαθρωμένα και αποστεωμένα πρόσωπα συνεχίζουν να "αγωνίζονται".
Το αποτέλεσμα είναι όσοι θέλουν να προσφέρουν, να βλέπουν όλη εκείνη τη -θα μου επιτρέψετε νε πώ- "λέρα", οπότε να αδιαφορούν. Γιατί κάποιος που είναι ικανός να πρέπει να μπεί στη διαδικασία να κυκλοφορεί με τους διεφθαρμένους και να φθαρεί κι ο ίδιος?

τσότσος είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 1:06 π.μ.

Παναγιώτη, πάρτο χαμπάρι: ο κόσμος θέλει νέα πρόσωπα και κυρίως νέο αρχηγό (γιατί ψήφισε Γιώργο είναι μάλλον θέμα ψυχανάλυσης...)για να κάτσει να ακούσει, ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΘΕΙ τα ίδια και τα ίδια... Οι "μούρες" έπαιζαν και παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στην πολιτική (και εδώ και αλλού), αν μάλιστα παράγουν και πολιτική τόσο το καλύτερο... Τον Γιώργο τον έχουν ξεγράψει και, άρα, ποιος θα δώσει το νέο στίγμα, οι απρόσωπες, αυτοποιημένες (γίνεται αυτό;) θέσεις που θα προβληθούν στο Internet και στη "ΕΞΟΡΜΗΣΗ"; Είναι ΟΥΤΟΠΙΑ να αποσυνδέεις τον αρχηγό από το συνολικό κομματικό γίγνεσθαι, ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ Η ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΚΕΛ!

vagnes είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 1:55 π.μ.

Παναγιωτη
Στεναχωρα τα πραγματα

Ψηφισαμε νεο αρχηγο για νεα πορεια για νεο κομμα για νεα αντιπολιτευση για νεο, νεο, νεο.....

Το συνεδριο αργει που μπορει να αποτελεσει μια ΝΕΑ αφετηρια.
Βουληση και ικανοτητα για υλοποιηση των αποφασεων θα πρεπει να ειναι η νεα αφετηρια.
Απο που θα ξεπηδησει αυτο αν οχι απο τη συνταξιοδοτηση των παλιων και φθαρμενων προσωπων και υλικων;
Που βρισκονται σημερα η Βασω και Ο Τζουμακας να μας αποκαλυψουν ολα τα προσωπα για τα οποια μιλουσαν στις εκλογες για Προεδρο;
Ειναι μεσα συμπεραινω ποιος θα τους πεταξει εξω;
Ας ξεκινησουμε με μερικες διαγραφες να καταλαβουμε οτι κατι παει να αλλαξει. Ριξαμε τετοια δυσφημιση στα προσωπα στις εκλογες μας, που ή συνενοχους μας κανει αν δεν διαγραψουμε καποιους ή οτι αραδιαζαμε ψεματα για ιδιοτελεις σκοπους. Και τα δυο πολυ ασχημα και ο λαος τα καταλαβαινει αυτα και περιμενει να δει αποτελεσματα.

Τα καναλια θα ασχοληθουν οταν θα δημιουργουμε γεγονοτα και θα παραγουμε ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Ποτε θα ξεκινησει αυτο;

a.g είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 9:41 π.μ.

Καλημερα σε ολους & καλη εβδομαδα.
Να συμφωνησω με τον Κρογια οτι η "Εξορμηση" δεν ηταν ποτε ριζοσπαστης. Απο την αλλη, το ιντερνετ ειναι καλο μεσο επικοινωνιας αλλά οχι για ολους. Ο κοσμος πιστευω οτι θελει να δει νεα προσωπα να βγουν μπροστα και επιτελους να αρχισει να παραγει πολιτικη το κομμα. Δεν το κανουμε εδω και πολλα χρονια, αλλά ημασταν στην κυβερνηση και αυτο λειτουργουσε ως αλλοθι. Τωρα πια δεν εχουμε καμια δικαιολογια για να μην εχουμε ξεκαθαρες πολιτικες θεσεις για ολα τα ζητηματα και να τις προβαλλουμε σωστα.

Απο πολλους παλαιοτερους ακουω οτι το ΠΑΣΟΚ σημερα θυμιζει την Ε.Κ. στα τελευταια της. Ειναι στο χερι μας να αλλαξει αυτο; Ακουγονται πολλα απο εντυπα που εχουν πληροφορηση, οτι ετοιμαζονται νεα κομματα και διαφορα τετοια. Και μετα απορουμε πως γινεται να κυβερναει τη χωρα η ΝΔ.

fisherman είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 3:26 μ.μ.

H συνοχή ενός κόμματος κρίνεται από την βάση του εφ' όσων αυτή δεν υπάρχει ή δεν έχει συνοχή τότε αστα να παν...
Εμείς πρέπει να δουλέψουμε σε τοπικό επίπεδο να ψάξουμε να βρούμε τρόπους να μαζέψουμε τον κόσμο πίσω

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 3:35 μ.μ.

ναι το ΠΑΣΟΚ, καλό είναι να ξανα-αποκτήσει την κομματική του εφημερίδα (και γιατί όχι και η ΝΔ). Όχι μόνο για την προπαγάνδα, αλλά για την αδιαμεσολάβητη παρελβολή καθημερινού πολιτικού λόγου..
Καλό είναι επίσης να μην είναι στη λογική του Ριζοσπάστη, δηλαδή του οργάνου του Π.Σ., αλλά της αυγής, να έχει δηλαδή μια πιο χαλαρή σχέση με την κομματική εξουσία..

Μετεωρίτης είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:03 μ.μ.

Άντε να δούμε...

Δυστυχώς η επικοινωνία στην Ελλάδα θέελι body language θέλει... internet, θέελι ένα κάρο πράγματα που ο Ππανδρέου σαν να.. σνομπάρει να κάνει βρε παιδί μου!
Εμένα το πολιτικό του στιλ (αν υπάρχει τέτοιος όρος) μου αρέσει και μου πάει. Μου αρέσει που λέει λίγα και καλά, μου αρέσει που δεν είναι πια το καλό (παλιό και αγαπημένο αλλά παλιό) ΠΑΣΟΚ που ξέραμε.
Όμως για να πάρεις την εξουσία χρειάζεσαι ΘΕΣΕΙΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
Που δεν τις βλέπω ρε γαμώτο!

Τι θα γίνει από εδώ και πέρα δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι ότι θα φάμε τις καπελαδούρες τη Πετραλιά πάλι στη μάπα...

ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ!!!!!!!

krogias είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:07 μ.μ.

Να κάνω μια ερώτηση προς όλους τους συμμετέχοντες;
Άντε, το ΠΑΣΟΚ πρέπει να έχει θέσεις και προτάσεις αν θέλει να βγει πάλι κυβέρνηση (που εγώ λέω ότι και προτάσεις έχει και καθαρές θέσεις, απλά δεν επικοινωνούνται και δεν στηρίζονται από τα στελέχη του όσο θα πρεπε).
Η Ν.Δ. έχει θέσεις; Έχει πρόγραμμά;;;;

a.g είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:19 μ.μ.

@Κρογιας
Κατι εχει, οχι με τον τροπο που το εννοεις εσυ βεβαια. Αλλά δεν πιστευω οτι ουτε τωρα ουτε το 2004 υπηρχε θετικη ψηφος προς το προγραμμα της ΝΔ. Το 2004 εχασε ο Σημιτης και η παρεα του και τωρα δεν επεισε το ΠΑΣΟΚ οτι ειναι κατι το διαφορετικο.
Θετικη ψηφο πιστευω οτι το 2004 πηρε ο Καραμανλης ως προσωπο.

ellie είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:24 μ.μ.

@Κρογιας
Επειδή δηλαδή κάποιοι δεν έχουν θέσεις, πρέπει και το ΠΑΣΟΚ να μην έχει?
Η δεξιά βασίζεται στις πελατειακές σχέσεις και όχι στο πρόγραμμά της, αυτό να κάνουμε κι εμείς?

ellie είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:24 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
krogias είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:28 μ.μ.

@a.g.
Αν δηλαδή ψηφίζουμε μια ολόκληρη κυβέρνηση (χωρίς πρόγραμμα και όραμα) μόνο και μονό επειδή κάποιοι φροντίζουν να κρατούν "άσπιλο και αμόλυντο" τον αρχηγό τους... καλά να πάθουμε...
Δεν είχε πρόγραμμα ούτε για δείγμα. Ούτε το 2004, ούτε βέβαια και το 2007. Γενικολογίες μόνο. Ίσως αυτό να είναι το κόλπο. Τι να πω.

krogias είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:33 μ.μ.

@ellie
Όχι βέβαια! Σαφώς και να έχει πρόγραμμα. Αλλά είναι σημεία των καιρών!
Κατακρίνουμε με τον χειρότερο τρόπο το ΠΑΣΟΚ επειδή δεν έχει πρόγραμμα, ενώ έχει, και δεν βλέπουμε και την άλλη πλευρά, καθόλου.

a.g είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:33 μ.μ.

@κρογιας
καταρχας δεν ψηφιζουμε, ουτε εσυ ουτε εγω.
Αλλά ο λαος ζητα περισσοτερα απο το ΠΑΣΟΚ σε σχεση με τα αλλα κομματα. Εγω αυτο εχω καταλαβει.

τσότσος είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:36 μ.μ.

Vagnes, πολιτική χρειάζεται όχι διαγραφές. Ο Παπανδρέου έριξε "άδεια" (συνωμοσίες κλπ.) και έπιασε "γεμάτα" (κέρδισε εκλογές) αλλά τώρα τί γίνεται...Αν αρχίσει να διαγράφει, θα γίνει της ΕΔΗΚ θυμήσου το. Τα περί συνωμοτών ήταν μπλόφα για να πιάσει την ψυχοσύνθεση του Έλληνα.

Ο γιαλός δεν είναι στραβός και ο κόσμος καταλαβαίνει...

krogias είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:41 μ.μ.

@a.g.
Ακριβώς. Ο λαός έχει περισσότερες απαιτήσεις από το ΠΑΣΟΚ. Το τιμωρεί ακόμα, γιατί δεν έδειξε ξεκάθαρα το πόσο καλύτερο από τη Ν.Δ. είναι. Δεν είναι τυχαία η λέξη "Κίνημα".

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:42 μ.μ.

Λοιπόν. Ο Κρόγιας σε ένα του post, πριν απο λίγες ημέρες έγραφε, "πέστε μας τι θέλετε επιτέλους απο το ΠΑΣΟΚ". Και είχε απόλυτο δίκιο.
Πρώτον, το ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες εκλογές είχε πρόγραμμα (και πολύ καλό μάλιστα). Την ίδια ώρα η ΝΔ, είχε μόνο... ατάκες.
Παρ' όλα αυτά βγήκε κυβέρνηση.
Τί έφταιγε; Αφενός η μη εμπιστοσύνη του κόσμου σε στελέχη όπως η Βάσω Παπανδρέου κι ο Κουλούρης (κοινώς ο κόσμος τους βαρέθηκε).
Απο την άλλη πλευρά το πολυ κακό επικοινωνιακό προφίλ του κόμματος.
Τώρα, με τις πρώτες του κινήσεις ο Παπανδρέου, εδειξε οτι θέλει να ανανεώσει το δυναμικό. Αλλαγή δεν γίνετε μόνο με διαγραφές. Μπορεί να γίνει αφήνοντας, απλά, κάποιους πίσω και ρίχνοντας μπροστά κάποιους άλλους.
Τί θέλουμε λοιπόν απο το ΠΑΣΟΚ. Ξαναρωτάω. Και δεν περιμένω γενικές και αόριστες απαντήσεις αλλά πολύ συγκεκριμένες.

a.g είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:45 μ.μ.

Μεγαλο θεμα ανοιγεις Παναγιωτη και δεν εχω το χρονο τωρα. Θα σου πω τη γνωμη μου καποια αλλη στιγμη.

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 4:46 μ.μ.

Όσον αφορά το συγκεκριμένο post, θέλω να εξηγήσω οτι δεν θεωρώ οτι οι δυο αυτές προτάσεις είναι ικανές να λύσουν το πρόβλημα. Ούτε η ανανέωση των Δ.Ο και Ν.Ο (για τις οποίες θα γράψω αύριο. Ούτε το πρόγραμμα. Ούτε οι ανανέωση των στελεχών.
Κανένα απο αυτά, μόνο του, δεν μπορεί να φερει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία.
Πρέπει να λειτουργήσουν όλα αυτα μαζί...

vagnes είπε... @ 17 Δεκεμβρίου 2007 - 5:34 μ.μ.

Το πρωτο που χρειαζεται ειναι να κερδισει την αξιοπιστια που εχασε......
Βιαζομαι ομως θα σου απαντησω το βραδυ στην ερωτηση σου

vagnes είπε... @ 18 Δεκεμβρίου 2007 - 12:31 π.μ.

ας συνεχισω...χρειαζεται να γινει αξιοπιστο το κομμα πρωτα απ' όλα λοιπον φιλε Παναγιωτη
Το κομμα συμφωνα με τον επανεκλεγεντα Προεδρο του δεν τα καταφερε στις εκλογες και μια απο τις πιο σοβαρες αιτιες ηταν γιατι ειχε εσωτερικα υπονομευτει.
Δυο ειναι οι εκδοχες που υπαρχουν:
Ή οι υπονομευτες θα πρεπει να διαγραφουν γιατι μονο ζημια κανουν στο κομμα ή οι υπονομευτες δεν υπηρχαν ουτε υπαρχουν.
Αρα ή δεν υπαρχει τολμη για διαγραφες ή ολα οσα ειπωθηκαν ηταν ψεματα και εκ του πονηρου. Και οι δυο εκδοχες δεν ειναι καθολου κολακευτικες για την ηγεσια του ΠΑΣΟΚ.
Τα μελη και οι φιλοι αλλα κυριως οι ψηφοφοροι του ΠΑΣΟΚ δεν ειναι απολιτικ μαζα που μπορει κανεις ευκολα να κοροϊδεψει, οπως πιθανον να μπορει να συμβει σε άλλα κομματα.
Η βαση του Πασοκ δεν εχει μαθει να τρεφεται με θα και με αναποδεικτες καταγγελιες περι υπονομευτων.
Το πρωτο λοιπον που πρεπει να κανει το ΠΑΣΟΚ ειναι να φωναξει Τη Βασω Τον Τζουμακα τον Θοδωρο και τους αλλους, να ξεμπροστιασουν και να αποκαλυψουν ολους αυτους που υπανισσονταν τοσο καιρο οτι ειναι εχθροι του κινηματος.
Πριν απο το συνεδριο ή εστω στο τελος-τελος και κατα την εναρξη του Συνεδριου θα πρεπει πρωτα το Πασοκ να απαλλαγει απο τα φθοροποια στοιχεια που θα υποδειχτουν και μετα να προχωρησει με τολμη στις θεσεις και προτασεις του.
Αν αυτο πρωτα δεν γινει το μελλον του Πασοκ θα ειναι πολυ μα πολυ σκοτεινο.

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 18 Δεκεμβρίου 2007 - 12:40 π.μ.

@vagnes
Ξεχνάς, όμως, δυο σημαντικές παραμέτρους.
Πρώτον, διαγραφές χωρίς αιτία και αφορμή δεν γίνονται. Αυτό, σημαίνει οτι πρέπει να περιμένουμε. Αν κάποιος δελφίνος αρχίσει να παρεκλίνει σοβαρά της επίσημης γραμμής τότε πρέπει να διαγραφεί. Αν δεν γίνει, τότε μαζί σου, σε όσα λες.
Δεύτερον, δεν χρειάζεται να διαγράψεις κάποιον για να ησυχάσεις απο αυτόν. Πολύ απλά, τον περνάς στην δεύτερη ή την τρίτη γραμμή της... μάχης, και τον αφήνεις να σβήσει, αργά και σταθερά. Και αν κουνηθεί τον αποκεφαλίζεις.
Το ξέρω οτι είμαι λίγο σκληρός, με τον τρόπο που το λέω, αλλά έτσι είναι...

vagnes είπε... @ 18 Δεκεμβρίου 2007 - 1:14 π.μ.

Την υπονομευση δεν την θεωρεις ουτε αφορμη ουτε αιτια. Τι ειναι ακριβως;
Τα ονοματα αυτων που αναφερθηκε η Βασω ο Στεφανος κλπ κλπ πότε θα τα μαθουμε;
Πότε θα μαθουμε σε ποια ακριβως θεση βρισκονται και τι ρόλο παιζουν;
Μιλαω για τη δολια την αξιοπιστια Παναγιωτη που δεν βλεπω, δειξτην μου εσυ και θα τη δεχτω.

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 18 Δεκεμβρίου 2007 - 1:26 π.μ.

Η Βάσω και ο Τζουμάκας πήραν αυτό που τους άξιζε. Θα μπούν σε κάποια υποεπιτροπή του ΠΑΣΟΚ και τελειώσαμε με αυτούς. Θα έχουμε νέα τους σπάνια.

a.g είπε... @ 18 Δεκεμβρίου 2007 - 7:18 μ.μ.

Λοιπον, σε συντομια ορισμενες σκεψεις για το τι πρεπει να κανει το ΠΑΣΟΚ τωρα που ειναι στην αντιπολιτευση.

- Για ολα τα θεματα να προβληθουν οι θεσεις μας με τροπο ωστε να τις ξερει ο καθενας.
πχ. Συνεντευξη Τυπου του αρμοδιου τομεαρχη με κωδικοποιηση των βασικων αρχων και αναλυση, οπου χρειαζεται.
-Οι θεσεις να προκυψουν μετα απο ευρυτατο διαλογο και επιτελους να αποφασισουμε "με ποιους θα παμε και ποιους θα αφησουμε".
-Να βγουν μπροστα νεα και αφθαρτα στελεχη, που δεν τους βαρυνουν οι αμαρτιες του παρελθοντος. Ετσι θα πεισεις και τον κοσμο που δεν ειναι σημερα μαζι σου, οτι πραγματι αυτα που λες τα εννοεις.
-Να δειξουμε εμπρακτα οτι ειμαστε και παλι μαζι και διπλα στον απλο πολιτη, τους μικρομεσαιους, τους αγροτες, τους επαγγελματιες.
-Να προσπαθησουμε να κερδισουμε τη νεολαια.
-Να προτεινουμε πραγματα τα οποια συμβαδιζουν με οσα λεμε. Δεν μπορει πχ. να μιλας για νταβατζηδες και να μην προτεινεις μεγιστο αριθμο θητειων των εκλεγμενων ΠΑΝΤΟΥ. Απο το κομμα, την Τ.Α. μεχρι τη Βουλη.
-Να σταματησει ο ακρατος κομματισμος των παντων, ιδιαιτερα στην Τ.Α.
-Μεσα στη Βουλη για καθε νομοσχεδιο που φερνει η κυβερνηση να εχουμε ετοιμες τις προτασεις μας (αναλυτικα και αν ειναι δυνατον σε μορφη νομοσχεδιου) και να μην καταγγελουμε μονο ή να περιοριζομαστε σε
γενικες και αοριστες θεσεις.

Αυτα ειναι λιγα απο τα πολλα που θα μπορουσε να κανει ενα κομμα που θελει να λεγεται σοσιαλιστικο.

ikor είπε... @ 18 Δεκεμβρίου 2007 - 10:16 μ.μ.

Νομίζω ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. πρέπει να προτάσσει διαρκώς μια ατζέντα με τα 3 θέματα τα οποία θεωρεί ως άμεσες προτεραιότητες για τη χώρα.

Σε κάθε θέμα που ανοίγει η κυβέρνηση πρέπει να απαντάμε με βάση τις αρχές μας. Αλλά ΟΧΙ να λέμε τη θέση μας επί παντός του επιστητού!

Ο κόσμος ακόμα κοιτάζει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. κριτικά επειδή δεν έχει αντιληφθεί ποιο είναι το κεντρικό του όραμα για τη χώρα. Γι' αυτό πρέπει να μιλήσουμε για 3 μόνο κύριες προτεραιότητες!

Ας είναι η Υγεία, το Περιβάλλον και η Παιδεία. Ή ό,τι άλλο θεωρούμε ότι χρειάζεται η χώρα.

a.g είπε... @ 18 Δεκεμβρίου 2007 - 10:23 μ.μ.

Διαφωνω με τον ικορ. Οταν η κυβερνηση φερνει το ταδε νομοσχεδιο (πχ. για το ασφαλιστικο ή την Ολυμπιακη) επιβαλλεται να λεμε τη θεση μας, τι θα καναμε αν ειμαστε κυβερνηση. Οχι αμπελοφιλοσοφιες επι παντος.

Αλλο ειναι να εχεις οραμα για τη χωρα, εκει θα συμφωνησω.
Αλλά οταν η ακριβεια εχει γονατισει την αγορα, πρεπει να βγεις και να πεις τι θα εκανες. Συγκεκριμενες λυσεις θελει ο κοσμος απο το ΠΑΣΟΚ.
Οχι κουβεντες του στυλ "λεφτα υπαρχουν", οπως ειχε πει ο Παπανδρεου στο debate για το ασφαλιστικο.
Πρεπει να σπασεις αβγα αν θελεις να φτιαξεις ομελετα.

τσότσος είπε... @ 20 Δεκεμβρίου 2007 - 3:59 μ.μ.

Και ο ikor και ο a.g. έχουν δίκιο, χρειάζονται και τα δύο...Πού είναι το ΠΑΣΟΚ να δει αυτά τα πρακτικά θεματάκια που προτείνουν οι 2 φίλοι και, με την τεράστια πολιτική εμπειρία που έχουν τα στελέχη του, να τα μετουσιώσουν σε πολιτική πράξη;;

Δημοσίευση σχολίου