Το σύστημα υγείας του κυρίου Τίποτα...
| 11 αφορμές για διάλογο ]


Το πρόβλημα της Α. ξεκίνησε κάπου στις αρχές Αυγούστου. Μερικές ενοχλήσεις στον αυχένα μας ανάγκασαν να κάνουμε μια επίσκεψη στο ΚΑΤ. Οι γιατροί, εκεί αποφάσισαν ότι έπρεπε να κάνει επειγόντως μια μαγνητική για να διαπιστώσουν το πρόβλημα.
Και από εδώ, ξεκινούν τα ωραία...
Πηγαίνοντας στο Ι.Κ.Α, την επόμενη ημέρα, ανακαλύψαμε ότι ο μεγάλος κρατικός φορέας έχει αφοδευμένους τους γιατρούς των νοσοκομείων. Ως εκ τούτου έπρεπε να προγραμματιστεί ραντεβού με τον γιατρό του ΙΚΑ για να εγκρίνει την μαγνητική. Το ραντεβού ορίστηκε 15 ημέρες μετά.
Αφού πέρασε, με αφόρητους πόνους, ο καιρός, έφτασε η στιγμή της δεύτερης εξέτασης. Η διάγνωση, βεβαίως, βεβαίως ήταν η αναμενόμενη. Μαγνητική και βλέπουμε. Η εξέταση ορίστηκε κάπου στα μέσα του Σεπτέμβρη, έγινε και αποτέλεσμα ουδέν. "Δεν ξέρουμε τι έχεις" ήταν η απάντηση από το ΙΚΑ. Την συμβούλεψαν, λοιπόν να κλείσει ραντεβού με την "μονάδα σπονδυλικής στήλης" του ΚΑΤ γιατί, αυτοί,μας είπαν, ήταν ειδικοί (τώρα γιατί τους είχαν για ανίκανους ένα μήνα πριν, θα σας γελάσω).
Τηλεφωνώντας για να κλείσουμε ραντεβού, μια καλοσυνάτη νοσοκόμα (πάντα γελούν όταν σου ακουμπάνε τα οπίσθια) μας είπε ότι δεν υπάρχει κενό για το πρωί. Μας έκλεισε, λοιπόν απογευματινή εξέταση στα τέλη του Οκτώβρη(!!!). Το μυστικό του απογεύματος, βεβαία, είναι ότι δεν το καλύπτουν τα ταμεία. Για να εξετασθείς πληρώνεις.
Λίγες μέρες πριν την παρέλαση, λοιπόν, ανηφορίζουμε στο ΚΑΤ. Το αποτέλεσμα της εξέτασης; 60 ευρώ πεταμένα, τα νεύρα μας τσατάλια και ένα παραπεμπτικό στο χέρι για να γίνουν εξετάσεις αίματος.
Ξαναπάμε στο ΙΚΑ και μας ορίζουν ημερομηνία εξέτασης κάπου στις δεκαπέντε του Νοέμβρη. Καλού, κακού γράφουν και μερικές φυσικοθεραπείες, έτσι για να ελαφρύνουν λίγο οι πόνοι.
Πριν από δέκα μέρες, η Α. ήταν συνεπής στο ραντεβού της. Το ΙΚΑ, όμως, όχι. "Τρεις από της εξετάσεις δεν μπορούν να γίνουν σε εμάς, μόνο στο Λαϊκό γίνονται", της είπαν, "Να πάτε , να σας τις ξαναγράψουν".
Η ιστορία δεν τελειώνει εδώ.... Θα επανέλθω όταν βγουν όλες οι εξετάσεις αίματος. Στις αρχές, δηλαδή, του σωτήριου έτους 2008.

Υ.Γ Όλα αυτά στην χώρα που υπουργός Υγείας είναι ο κύριος Τίποτα (κατά κόσμον, Αβραμόπουλος). Άντε πνίξου και εσύ και το σύστημα υγείας σου....

11 αφορμές για διάλογο

vagnes είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 2:31 π.μ.

Παναγιωτη να πως διαφημιζονται τα ιδιωτικα κεντρα υγειας.
Αν παω σ' ενα ιδιωτικο ιατρικο και πληρωσω και εξεταστω με την πρωτη και γινει και η διαγνωση και παρω τα φαρμακα μου και γιατρευτω σε μια βδομαδα, γιατι να παω ΙΚΑ για να γλυτωσω τα χρηματα και να χασω την υγεια μου, αν μη τι άλλο;

Με τα εξοδα την ψυχικη και τη σωματικη ταλαιπωρια που υπέστη και θα υποστεί ακομα η Α. απο τον Αυγουστο μεχρι τον Ιανουαριο, στο καλυτερο ιατρικο κεντρο θα μπορουσε να ειχε παει.
Παναγιωτη το κινητρο κινει τα παντα.
Κινητρα πρεπει να δωσουμε στα δημοσια νοσοκομεια, ασφαλιστικους οργανισμους κλπ μηπως και κατι αρχισει να κινειται.
ΥΓ: Πως σου διεφυγε να πεις χρονια πολλα στον Κο ΔΗΜΗΤΡΗ Τιποτα στις 26 Οκτωβριου;

rigelian είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 9:15 π.μ.

Παναγιώτη, δεν είναι θέμα Αβραμόπουλου και κυβέρνησης νδ. Με όποιον υπουργό, με όποια κυβέρνηση, τέτοια γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται. Διότι είμαστε κωλοχώρα και κωλοέλληνες. Αυτά μας αξίζουν...

Matrix είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 1:15 μ.μ.

@Rigelian

Δεν συμφωνώ , λύση υπάρχει, και δεν είναι κατάσταση ευρωπαικης χώρας αυτή.

@ Παναγιωτη και vagnes

Το σύστημα της υγείας, είναι χειρότερο και από αυτό της παιδείας.

Και το ζήτημα είναι ότι υπάρχουν γιατροί στο δημόσιο που είναι κάτι παραπάνω από συνεπείς και σύμφωνοι με τον όρκο που έδωσαν.

Μόλις χτες ξεμπέρδεψε ο πατέρας μου με κάτι σοβαρό, και ήρθε από τη Μυτιλήνη στο Νοσοκομείο του Ευαγγελισμού, η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή - προσωπικά δεν το περίμενα, ήμουν από αυτούς που του έλεγα (κινούμενος στη λογική που περιγράφει ο vagnes) "Πάμε ρε πατέρα σε ένα ιδιωτικό να είμαστε πιο σίγουροι"
Kαι όμως...

Όσο για το ΙΚΑ, δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά παντού ακούω τα χειρότερα, από το πιο μικρό περιστατικό μέχρι το πιο μεγάλο...

Η ουσία είναι ότι δείχνουν να θέλουν να οδηγήσουν τον κόσμο προς τα ιδιωτικά κέντρα.

Υπομονή εύχομαι στην Α. και περαστικά.

rigelian είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 3:50 μ.μ.

Και ποια είναι η λύση;

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 4:44 μ.μ.

Το ΙΚΑ κάνει οτι μπορεί για να σε στείλει στα ιδιωτικά. Συμφωνώ με τον matrix.
Λύσεις υπάρχουν. Θα μπορούσαν τα εξεταστήρια του ΙΚΑ, να γίνουν δημοτικά. Να ενισχυθούν με προσωπικό και να συνδέονται με τα κοντινά τους νοσοκομεία.
Μια ιδέα ρίχνω...

vrakas kostas είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 5:51 μ.μ.

Καλησπερα Παναγιωτη και υπολοιπη παρεα απο Γερμανια!
Ας μου επιτραπει να πω,ειναι απλα θεμα γνωσης.θελησης και οργανωσης!
Εδω εχουμε σχεδον 200/διακοσια!!διαφορετικα ταμεια!
Ειναι ομως ετσι δικτυομενα/οργανομενα
που ανεξαρτητα σε ποιο ταμειο εισαι,εξυπηρετησε στο επακρο και μεσα σε ελαχιστο χρονικο διαστημα!
Και δεν μιλαω για ασφαλιζομενους σε ιδιωτικα!
Ας πω πως περασα τελευταια μια περιπετεια!Αληθεια.
Πηρα τηλεφωνο την προσωπικη μου γιατρο,πηγα την ιδια μερα!Μονο επρεπε να περιμενω λιγο...Εκανε την διαγνωση της,μου συνεστησε παρακατω εξετασεις απο ειδικους!Μου εδωσε πεντε αναλογα" χαρτια"οσοι και η κατα την γνωμη της ειδικοι και το μονο που επρεπε να κανω,ηταν να βρω αυτον της αρεσκειας μου η; αυτον που θα με δεχοταν συντομοτερα!
Ουτε καν,συναδελφους της δεν μου συστησε!Εγω της το ζητησα!
Εκλεισα λοιπον ραντεβου με ολους αυτους,τελειωσα μεσα σε μια εβδομαδα!
Εν τω μεταξυ ολα τα αποτελεσματα των εξετασεων,σταλεισαν στην προσωπικη μου γιατρο και αυτη ειναι ενημερη πλεον της καταστασης μου και μου δινει τις αναλογες οδηγιες!
Οχι εγω μονο,αλλα ο καθενας εδω εχει τον προσωπικο του γιατρο!Εκει θα πας πρωτα!
Τα τελευταια 3 χρονια νομιζω,ειμαστε υποχρεομενοι να δινουμε εξτρα για το ταμειο που ανηκουμε 10 ευρω για καθε τριμηνο!
Σε περιπτωση δηλαδη που θα χρειαστει να παμε στον γιατρο αμα περασει ενα τριμηνο!Αμα δεν παμε δεν πληρωνουμε!
Οι υπολοιπη συνεισφορα μας για το ταμειο κρατειται αυτοματως απο τον μισθο μας προκαταβολικα καθε μηνα!
Τα ποσοστα κρατησης ειναι αναλογα σε ποιο ταμειο εισαι!
Και φυσικα μπορεις να αλλαξεις ταμειο!
Ετσι απλα!
Καλο σας απογευμα!
Υγ..Μου την δινει αφανταστα ο Κος Ατσαλακωτος!

Μετεωρίτης είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 7:26 μ.μ.

Καλησπέρα,
"ΤΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ" (έτσι τον λέω εγώ τον κύριο)-δεν είναι όμως εκεί το θέμα.
Πάντως, το ξέρω ότι αυτό που θα πω ΔΕΝ είναι η σωστή αντιμετώπιση αλλά έχω τρομαχτικό πρόβλημα με την Δημόσια Υγεία. Τα παραδείγματα είναι πολλά και δεν θέλω να σας κουράσω.
Συμπέρασμα: ακόμα και για ένα απλό τεστ - τα σκάω στα ιδιωτικά.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΕΣΤ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ...

Νιώθω ότι εξαγοράζω την... υγειά μου, το ξέρω ότι είναι λάθος, αλλά μήπως γι'αυτό δεν υπάρχουν και τα "φακελλάκια" -που είνει ένα τεράστιο θέμα;!

Καλησπέρα
και εύχομαι - υγεία- πάντα !

Dylan Dog είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 7:37 μ.μ.

Οι γιατροι του ΙΚΑ εχουν ιδιωτικα ιατρεια εξω , που πολλες φορες το ΙΚΑ το εχουν για κραχτη . Εχουμε 3 μορφες παροχες υγειας (δημοσιο,ταμειακο,ιδιωτικο)που ειναι καλα συνδεδεμενα μεταξυ τους . Ο κος Τιποτα θα ειναι παντα τιποτα ! Δεν λες που δεν ειχες ραντεβου στο ΙΚΑ χθες ή προχθες που ειχε απεργια και θα σου αλλαζαν το ραντεβου για το 2008?

hackaday είπε... @ 24 Νοεμβρίου 2007 - 3:09 π.μ.

Εμένα έχει καεί η γούνα μου από το Ι.Κ.Α. ουκ ολίγες φορές. Από μικρό παιδάκι. Όταν επαναπατρίστικα (είμαι από Σκανδιναβία)είχα πρόβλημα υγείας. Ένα σπάσιμο στον δεξιό αγκώνα μου ήταν η αρχή του Γολγοθά μου και του εμπαιγμού μου από το Ι.Κ.Α. και τους έλληνες γιατρούς. Δύο αποτυχημένες εγχειρήσεις στην Ελλάδα και μία επιτυχημένη στο εξωτερικό. Η ταλαιπωρία μου στην Ελλάδα; 4 χρόνια. Στο εξωτερικό; 3 μήνες.

Τσέλος είπε... @ 25 Νοεμβρίου 2007 - 10:18 μ.μ.

Ζω στις Βρυξέλλες.
Έχω ραντεβού στο "Erasme" δημόσιο πανεπιστημιακό νοσοκομείο ( ο Ευαγγελισμός αρκετά πιο μικρός ) με δικό του σταθμό μετρό,κ.λπ. Έχω ραντεβού 11.15 στο τμήμα Νευρολογικής Τεχνολογίας. Φτάνω 10.50, παρκάρω στο υπόγειο parking, πηγαίνω στην υποδοχή ( πολύ προσωπικό ) , δίνω την ηλεκτρονική κάρτα που μου έχουν βγάλει, ελέγχουν ηλεκτρονικά το ραντεβού, ανεβαίνω στον 3ο όροφο,με καλούν στο ιατρείο 11.15, σύντομη εξέταση με υπερσύγχρονα μηχανήματα,μου κάνουν μία ένεση, σοβαροί, ευγενικοί, 11.40 είμαι ήδη στο αυτοκίνητο και φεύγω. Ο λογαριaσμός θα έρθει σπίτι μου μετά από 2-3 μήνες, θα τον πληρώσω με e-banking ,που βέβαια θα πληρωθεί από την ασφάλεια.
Αυτά

珊珊李 είπε... @ 3 Αυγούστου 2009 - 7:28 μ.μ.

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,抓 姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,尋人,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信

Δημοσίευση σχολίου