Τί έκανες στις εκλογές Θανάση;
| 10 αφορμές για διάλογο ]


Αγαπητέ Θανάση, ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί ψήφισες, πάλι, αυτό που ψήφισες.
Μου είχες πει ότι θα σου έδιναν μεγαλύτερο μισθό. Πάρε, τώρα ένα ευρώ την μέρα αύξηση να αγοράζεις εφημερίδα, που τόσο την είχες στερηθεί.
Μου έλεγες ότι σου υποσχέθηκαν, για το γιο σου, καλύτερη παιδεία. Ναι, Θανάση μου με 2,8% να είσαι σίγουρος.
Σου μίλησαν για κάθαρση. Πάρε, λοιπόν, το θάψιμο του πορίσματος Ζορμπά. Πάρε και τον Κόκκαλη, ξανά, στη μάπα. Και είσαι και βάζελος, βρε Θανάση!
Σου υποσχέθηκαν έλεγχο της ακρίβειας. Πλήρωνε τώρα ΔΕΗ, βενζίνη και πετρέλαιο.
Σου υποσχέθηκαν μια καλύτερη ζωή όταν γίνεις συνταξιούχος. Δεν θα το μάθεις ποτέ, Θανάση μου, γιατί δεν θα προλάβεις να γίνεις.
Σου μίλησαν για δημοκρατία και σου έχωσαν κάμερες παντού. Σου υποσχέθηκαν ότι θα σεβαστούν το περιβάλλον, αλλά ξέχασαν να σου πουν τον τρόπο.
Πάρε κόλλα και χαρτί, Θανάση μου και γράψτα όλα αυτά, εκατό φορές. Έτσι, στις επόμενες εκλογές δεν θα μπορείς να μου πεις, ούτε ότι δεν τα ξερες, ούτε οτι τα ξέχασες...

Υ.Γ Και αν αυτά δεν σου είναι αρκετά, τράβα και στον Στάθη, να στα πεί καλύτερα...

10 αφορμές για διάλογο

Dylan Dog είπε... @ 22 Νοεμβρίου 2007 - 4:42 μ.μ.

Δυστυχώς είμαι σχεδόν σίγουρος (και λέω ΣΧΕΔΟΝ γιατί κάπου μέσα μου είναι κρυμμένη μία ελπίδα)ότι ο Θανάσης θα έχει ...ξεχάσει μέχρι τις επόμενες εκλογές .

fisherman είπε... @ 22 Νοεμβρίου 2007 - 7:12 μ.μ.

"Τωρα μπορείς και συ να επιλέξεις ποιος θα σε ..." Το θυμάστε το σποτάκι? ο θανασάκης διάλεξε ποιός. Και δε του αρέσει αλλα θα το ξεχασει σα είσαι σίγουρος

vrakas kostas είπε... @ 22 Νοεμβρίου 2007 - 10:11 μ.μ.

Μπραβο Παναγιωτη!
Ευστοχος!Ουσιαστικος και περιεκτικοτατος!
Χαιρετισματα στους "Θανασηδες" κι απο μενα!
Υγ ζω οπως γνωριζεις "εξω".
Αμα ομως σε διαβαζω,μπαινω αμεσως στο νοημα!
Καλησπερα σου!

scorpios είπε... @ 22 Νοεμβρίου 2007 - 10:50 μ.μ.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΘΑΝΑΣΗΣ,ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΟΜΩΣ?ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε... @ 22 Νοεμβρίου 2007 - 10:54 μ.μ.

Που σαι Θανάση, που σαι Θανάση
Θα θελα να σ΄αντάμωνα η γρουσουζιά να σπάσει..

vagnes είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 12:44 π.μ.

-Τι ψηφισες Θαναση στις εκλογες;
-ΝΔ φυσικα τι άλλο;
-Ρε Θαναση δεν μου ειπες στις προηγουμενες εκλογες, οτι αν δεν ειναι συνεπης η ΝΔ δεν θα την ξαναψηφισεις;
-Ακριβως αυτο σου ειπα.
-Ε τοτε ρε Θαναση γιατι ξαναψηφισες ΝΔ;
-Αφου ηταν συνεπης.
-Θα με τρελανεις σε πιο σημειο ηταν συνεπης;
-Παντα απ' οταν θυμαμαι, οτι ελεγε, ποτέ δεν το εκανε. Αυτο δεν ειναι συνεπεια. Απορω πως δεν το καταλαβαινεις!
-!!!!;;!!

rigelian είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 9:09 π.μ.

Χωρίς να διαφωνώ, είμαι σίγουρος ότι και το πασόκ αν έβγαινε θα έκανε τα ίδια ακριβώς. Στο ασφαλιστικό, στη ΔΕΗ, στα Ζωνιανά, σε όλα τα μέτωπα. Μάλιστα, θα είχε μια δικαιολογία παραπάνω, ότι η νδ "γύρισε τη χώρα πίσω".

Ας μην βαυκαλιζόμαστε.

Απλά, αυτά που γράφονται εδώ τώρα, θα γράφονταν σε άλλα blogs...

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 4:41 μ.μ.

@rigelian
Το θέμα είναι, όμως, οτι έχουμε αυτή την κυβέρνηση και αυτόν τον υπουργό...

Παπαχατζής Παναγιώτης είπε... @ 23 Νοεμβρίου 2007 - 4:42 μ.μ.

@vagnes
Αυτοί οι διάλογοι σου...

rigelian είπε... @ 26 Νοεμβρίου 2007 - 12:58 μ.μ.

Όχι, Παναγιώτη.
Το θέμα είναι πολύ βαθύτερο και έχει να κάνει με τις δομές τις χώρας και τη νοοτροπία των Ελλήνων...

Δημοσίευση σχολίου