Ζήτω η αμάθεια...
| 10 αφορμές για διάλογο ]


Καθόμουν στο καναπέ μου, διαβάζοντας εφημερίδα και πίνοντας το καφεδάκι μου. Η τηλεόραση ήταν ανοιχτή, λειτουργώντας σαν ηχητικό χαλί. Ξάφνου, ακούω δημοτικά άσματα, στρέφω το βλέμμα μου στην οθόνη και παρατηρώ ότι είχε αρχίσει το "καλομελέτα και έρχεται". Τσολιάδες χόρευαν γεμάτοι περηφάνια και στο κάτω μέρος της οθόνης έγραφε "Χρόνια μας πολλά". Και ενώ, προς στιγμήν, θεώρησα ότι με κάποιο περίεργο τρόπο είχα χρονομεταφερθεί κάπου εκεί στην άνοιξη (Πάσχα ή 25 Μαρτίου, θα σας γελάσω) σταματούν τα νταούλια και οι ζουρνάδες και πετάγεται στο πλάνο η Αλιμπέρτη. "Καλημέρα, χρόνια πολλά" αρχίζει να ουρλιάζει και πριν προλάβω να συνέλθω με αποτελειώνει: "Ζήτω η 28η Οκτωβρίου, ζήτω ο Μεταξάς(!!!)". Εκεί, κόντεψα, να φύγω στο πάτωμα. Είναι δυνατόν; Καλύτερα να μην μιλάς και να σε περνάνε, όλοι, για χαζή παρά να μιλάς και να τους επιβεβαιώνεις. Το ακόμα πιο τραγικό, ήταν, ότι λίγο αργότερα άσκησε κριτική, σε έντονο ύφος, στην δημόσια παιδεία, επειδή δεν διδάσκονται τα παιδιά μας, σωστά την ιστορία. Μάλιστα. Ενώ το δικό σας παιδί κυρία Αλιμπέρτη μου, τα έχει, μάθει από εσάς, απ' έξω και ανακατωτά. Μαζέψτε την!

10 αφορμές για διάλογο

ΠΡΕΖΑ TV είπε... @ 28 Οκτωβρίου 2007 - 1:49 μ.μ.

Ζητω το Εθνος ,ζητω το ΛΑ.Ο.Σ...αναλογα με το iq της Σ.Αλιμπερτη...μην περιμενεις και πολλα...

thesa1nt είπε... @ 28 Οκτωβρίου 2007 - 6:50 μ.μ.

καλησπερα, βασικα ειμαι ασχετος με το θεμα, αλλα, θελω να ξεκινησει κατι και θα ηθελα τη γνωμη σου.

ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε... @ 28 Οκτωβρίου 2007 - 6:53 μ.μ.

@thesa1nt
Αν θές να μην εμφανιστεί δημόσια στείλε μου οτι θες μέσω mail, αλλιώς εδώ. Σε περιμένω.

Renegade είπε... @ 28 Οκτωβρίου 2007 - 7:42 μ.μ.

Παναγιώτη ετοιμάζω θέμα (tabularasagr) που άπτεται της αναφοράς σου. Δεν την άκουσα να το λεει και χαίρομαι που το άκουσες και το μεταφέρεις...μου είναι χρήσιμο. Συμφωνώ με την πρεζα tv....μην περιμένεις πολλά.....

Kostas είπε... @ 28 Οκτωβρίου 2007 - 7:53 μ.μ.

Ρε παιδιά βγάλτε την τηλεόραση απτο σπίτι σας,ειδικά αν ασχολείστε με τους υπολογιστές μπορείτε να βρίσκετε ντοκιμαντέρ ή ό,τι ενδιαφέρον υπάρχει στην τηλεόραση....αυτά,μικρός είμαι εγώ και μεγάλωσα χωρίς τηλεόραση και συνεχίζω να μεγαλώνω έτσι...πιστεύω είναι πολύ καλύτερα ετσι όπως είναι η τηλεόραση...

syneas είπε... @ 28 Οκτωβρίου 2007 - 10:43 μ.μ.

Δεν το είδα ούτε το άκουσα και δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Το είπε στα σοβαρά ή αστειευόμενη,προσπαθώντας να κάνει (κακής ποιότητας) χιούμορ;

ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε... @ 28 Οκτωβρίου 2007 - 10:58 μ.μ.

@syneas
Το είπε σοβαρά. Επικοινώνησα με την εκπομπή,διαμαρτυρηθηκα και μου είπαν οτι θα επανορθώσει για το λάθος (κάτι που δεν έγινε ποτέ). Λογικά θα την περιλάβει ο Λαζόπουλος, οπότε υπομονή μέχρι την Τρίτη για να το ακούσεις με τα αυτιά σου (δεν στο συνιστώ, διότι τα δικά μου ακόμα βουήζουν).

NIEMANDSROSE είπε... @ 29 Οκτωβρίου 2007 - 1:43 π.μ.

Για δες χαλί που διάλεξε ο Παναής να βάλει. (Συγνώμη κιόλας για το θάρρος, αλλά why not play some music?)

ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε... @ 29 Οκτωβρίου 2007 - 8:59 π.μ.

@NIEMANDSROSE
Κάτι έβλεπα στις πρωινές ενημερωτικές και ξέμεινε ανοιχτή (το περίμενα οτι θα μου την μπεί κάποιος για την επιλογή του... χαλιού.). :)

ageliki είπε... @ 29 Οκτωβρίου 2007 - 9:27 π.μ.

Κυρία Αλιμπέρτη, καλύτερα θα ήταν να ασχοληθείτε με τα τραγουδάκια του Πάριου που το κατέχετε κιόλας και όλα τα άλλα αφήστε τα....

Δημοσίευση σχολίου